Без послуг мобільного зв’язку важко уявити життя сучасної людини. Ним користуються всі, і доволі часто люди зіштовхуються з порушенням своїх прав при отриманні таких послуг.
Деталі
Держпродспоживслужба нагадує деякі пункти із переліку прав споживачів під час замовлення та/або отримання електронних комунікаційних послуг, що передбачені статтею 107 Закону України «Про електронні комунікації», а саме про права споживача на:
- безоплатне отримання від постачальника електронних комунікаційних послуг вичерпної інформації щодо змісту, якості, вартості та порядку надання електронних комунікаційних послуг;
- отримання від постачальника електронних комунікацій послуг наявних відомостей щодо наданих електронних комунікаційних послуг у порядку, визначеному законодавством;
- скорочення постачальником електронних комунікаційних послуг доступу кінцевого користувача до окремих видів електронних комунікаційних послуг на підставі його заяви;
- повернення від постачальника електронних комунікаційних послуг невикористаної частки коштів у разі відмови від передплачених електронних комунікаційних послуг у випадках і порядку, визначених правилами надання і отримання цих послуг та договором про надання електронних комунікаційних послуг;
- відмову від телекомунікаційних послуг у порядку, встановленому договором про надання телекомунікаційних послуг;
- відмову від електронних комунікаційних послуг у порядку, встановленому договором про надання електронних комунікаційних послуг;
- отримання інформації щодо можливості та порядку відмови від замовленої електронної комунікаційної послуги;
- оскарження неправомірних дій постачальників електронних комунікаційних послуг шляхом звернення до суду або уповноважених державних органів;
Якщо у вас є підстави вважати, що списання коштів сталося неправомірно, а претензії ігноруються надавачем послуг, звертайтеся до територіального органу Держпродспоживслужби за місцем проживання.