Який мобільний оператор втратив найбільше клієнтів після зростання тарифів
Який мобільний оператор втратив найбільше клієнтів після зростання тарифів

Який мобільний оператор втратив найбільше клієнтів після зростання тарифів

У 2024 році кількість номерів мобільного зв'язку, перенесених у межах послуги MNP, що зросла до 340,63 тис - у 2,3 раза порівняно з показником 2023 року. В основному переносили номери від «Київстару» до «Лайфселл».

Це випливає з повідомлення на сайті Нацкомісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку (НКЕК).

За даними відомства, 2024 року найбільшим донором виступив «Київстар», від якого було перенесено 60% (207,1 тис. номерів), на другому місці з 32% (109,53 тис.) ПрАТ «ВФ Україна» («Vodafone Україна»), на третьому з 6,7% (22,88 тис.) мобільний оператор ТОВ «Лайфселл» - lifecell, що входить до групи DVL.

Найбільше номерів від інших операторів у 2024 році було перенесено до ТОВ «Лайфселл» - 79% (269,76 тис.), ПрАТ «ВФ Україна» («Vodafone Україна») - 15,88% (54,11 тис.), і «Київстар» - 4,7% (16,16 тис.).

Раніше повідомлялося, що кількість номерів мобільного зв'язку, перенесених у межах послуги MNP, за п'ять років її дії (1 травня 2019 року - 1 травня 2024 року) сягнула 468,17 тис. До кінця 2024 року показник зріс до 517 тис.

Источник материала
loader
loader