/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F0ab4590f1d44784b508fa9e57aa8907e.jpg)
У Дії пояснили, чому українцям може не надходити Національний кешбек
Чому можуть не нарахувати кешбек
Зокрема проблеми з нарахуванням спостерігаються не тільки в магазинах, а й в аптеках, передає 24 канал з посиланням на коментарі під дописом у Дії.
У "Дії" пояснили користувачам, чому могли не нарахувати кешбек:
- каса магазину, де здійснювалась покупка, могла бути не налаштована для участі в програмі;
- придбаний товар не зареєстрований у програмі (можна перевірити на сайті в переліку виробників і товарів або за допомогою сканера штрих-кодів в мобільному застосунку "Дія")";
- маркування "Зроблено в Україні" на товарі не є обов’язковим і не гарантує, що він є учасником програми Нацкешбек;
- продавець, у якого була зроблена покупка, не зареєстрований у програмі (перевірити це можна у списку продавців на сайті, щоб впевнитись, що магазин бере участь у програмі);
- стався збій у роботі терміналу.
Нам прикро, що сталася така ситуація. Нам дуже хочеться бути підтримкою для користувачів і допомагати з вирішенням усіх питань,
– зазначили у компанії.
Зверніть увагу! Однак українцям пояснили, що Дія виконує лише роль технічного адміністратора програми та відображає дані з інформаційної системи "Зроблено в Україні".

