Китайська компанія Nio розпочала продаж свого флагмана – купеподібного електричного седана ET9. Новинка здатна становитиме конкуренцію моделям провідних світових брендів. Прем’єра моделі відбулася восени минулого року на автошоу у Гуанчжоу.
Nio ET9 став першою моделлю бренду, побудованою на модульній платформі NT 3.0 з 900-вольтовою електричною архітектурою. Силова установка складається із двох електромоторів. Передній має у своєму активі 180 кВт/245 к.с. і 300 Нм, а задній – 340 кВт/462 к.с. та 400 Нм. Таким чином, сумарно силовий агрегат розвиває 520 кВт/707 к.с. потужності та 700 Нм крутного моменту. До 100 км/год “електричка” розганяється за 4,3 с, а максимальна швидкість досягає 220 км/год.
Живлення для моторів забезпечує знімна батарея CATL місткістю 100 кВт-год, а заявлений запас ходу – 650 км за циклом CLTC. Максимальна потужність зарядки – 600 кВт, що дозволить збільшити запас ходу на 255 км лише за 5 хвилин. Крім того, розряджену батарею можна замінити на заряджену на фірмових терміналах Nio лише за 3 хвилини.
Габаритні розміри ET9 – 5325/2017/1621 мм, а колісна база досягає 3250 мм. За цими параметрами новинка від Nio випереджає Mercedes-Benz EQS. У базове оснащення входить активна електрогідравлічна підвіска та система кермового керування «з проводів». Також автомобіль отримав функцію підрулювання задньої пари коліс, які можуть повертатись у будь-який бік на кут до 8,3 градуса. Завдяки цьому великий автомобіль має діаметр розвороту всього 10,9 м. Серед особливостей новинки – нерухомі маточини 22-дюймових або 23-дюймових дисків, що дозволяють фірмовій емблемі Nio завжди знаходиться в горизонтальному положенні.
Салон передбачає розміщення водія та трьох пасажирів. Крісла підвищеного комфорту забезпечені підігрівом, вентиляцією та масажем. Дизайн інтер’єру виконаний у стилістиці мінімалізму. По всій ширині панелі приладів розташувався тонкий дисплей, а оперативна інформація для водія виводиться на екран доповненої реальності на лобовому склі. По центру розташований 15,6-дюймовий сенсорний екран інфо-розважальної системи, а над ним височить голова віртуального помічника Nomi.
Для задніх пасажирів передбачені індивідуальні 14,5-дюймові монітори та розкладні столики. На центральній консолі між задніми кріслами розташовується 8-дюймовий сенсорний дисплей для керування допоміжними функціями та панель для бездротової зарядки смартфонів, а всередині є мінібар, що охолоджується. Аудіосистема потужністю 2800 Вт має 35 динаміків.
З собою у подорож можна взяти 544 л багажу, а ще 105 л можна розмістити у відділенні під капотом.
У Китаї вартість Nio ET9 стартує з 788 000 юанів ($ 107 960). За 1128 юанів ($155) на місяць батарею можна взяти в оренду, тоді вартість машини скоротиться до 660 тисяч юанів ($90423).