Регулятор даних Великобританії критикує Google за «безвідповідальну» зміну відстеження реклами
Регулятор даних Великобританії критикує Google за «безвідповідальну» зміну відстеження реклами

Регулятор даних Великобританії критикує Google за «безвідповідальну» зміну відстеження реклами

Британський регулятор захисту даних назвав Google «безвідповідальним» за те, що він дозволив рекламодавцям відстежувати цифрові «відбитки пальців» клієнтів, через побоювання, що навіть користувачам, які піклуються про конфіденційність, буде важко заблокувати техніку онлайн-моніторингу.

Офіс уповноваженого з питань інформації Великобританії (ICO) попередив, що така практика підірве контроль і вибір споживачів щодо того, як збираються та використовуються їхні дані, і план Google дозволити його розгортання відхиляється від «очікування Інтернету, орієнтованого на конфіденційність».

Відбитки пальців передбачають збір сигналів від програмного або апаратного забезпечення пристрою, які разом унікально ідентифікують користувача або пристрій – свого роду перевантажену версію файлів cookie.

Відбитки пальців важче помітити та заблокувати, а користувачі не можуть дати згоду так само легко, як це роблять з вікнами файлів cookie, які часто з’являються під час перегляду веб-сторінок, повідомляє наглядовий орган.

Цього тижня Google оголосив , що з середини лютого рекламодавці зможуть використовувати його, посилаючись на потребу брендів краще охоплювати бажану аудиторію на смарт-телевізорах, сервісах потокового передавання та підключених до Інтернету ігрових консолях – рекламна сфера, яка швидко розвивається, відома як підключений телевізор (CTV). У ньому також зазначено, що були досягнуті досягнення в технологіях, які покращують конфіденційність клієнтів.

У 2019 році Google заявив : «На відміну від файлів cookie, користувачі не можуть очистити свій відбиток пальця, а отже, не можуть контролювати, як збирається їхня інформація. Ми вважаємо, що це руйнує вибір користувача і є неправильним».

Стівен Алмонд, виконавчий директор ICO з регуляторних ризиків, сказав: «Ми вважаємо цю зміну безвідповідальною. Підприємства не мають права використовувати відбитки пальців як їм заманеться. Як і будь-яка рекламна технологія, вона має бути розгорнута законно та прозоро – і якщо це не так, ICO діятиме».

ICO вважає, що зняття відбитків пальців «не є справедливим засобом відстеження користувачів в Інтернеті, оскільки це, ймовірно, зменшить вибір людей і контроль над тим, як збирається їхня інформація».

Зазначається, що зміна політики означає, що відбитки пальців можуть замінити функції сторонніх файлів cookie, а закон про захист даних означає, що компанії повинні надавати користувачам справедливий вибір щодо відстеження.

Google заявив, що проведе подальші обговорення з ICO щодо зміни політики.

Источник материала
loader
loader