Понад 25 тисяч українців уже долучилися до проєкту «Грай за Україну», розповідаючи про свої особисті перемоги.
Кампанію ініціювала Нова пошта, а її амбасадоркою стала легендарна тенісистка Еліна Світоліна.
Проєкт має на меті об’єднати людей, розділених кордонами, і надихнути їх помічати свої досягнення навіть у найскладніші часи.
Адже кожен маленький успіх – це частина великої перемоги.
Отримані історії учасників показують різноманітність людських досягнень.
Це як великі життєві прориви, на кшталт відкриття власної справи чи отримання нової професії за кордоном, так і тихі, але важливі перемоги, як подолання страху, опанування нових навичок чи допомога іншим у складний момент.
Ось кілька з них:.
«Я працюю медсестрою в реанімації.
Особливо запам’яталася одна пацієнтка, старенька жінка, яка потрапила до нас у критичному стані.
Всі говорили, що шансів майже немає, але я вирішила боротися до кінця.
Щодня перевіряла її показники, доглядала й підтримувала.
Одного ранку вона подивилася на мене ясними очима й тихо прошепотіла: «Дякую».
Вона почала одужувати, і зрештою її виписали.
Ця маленька перемога нагадала мені, навіщо я тут, і дала сили йти далі, не здаватись».
«Моє життя – це серія перемог: над собою, щоб знайти сили жити; над війною, яка не змогла мене зламати; над навчанням, завдяки якому я вивчила 5 мов і закінчила університет з відзнакою.
Моя найбільша радість – наша спільна з мамою перемога над її раком.
Це надихає мене на нові звершення.
Але найбільша перемога, яку я чекаю, – перемога України».
«Коли на початку повномасштабної війни я приїхала до Німеччини, мій досвід і безвихідь стали моїм найбільшим ресурсом.
Я зіштовхнулася з недовірою, оскільки була новачком із чужої країни.
Особисті виклики й розлука з родиною ще більше тиснули, не кажучи вже про бюрократію, яка здавалася безкінечною.
Я старанно вчилась, докладала максимум зусиль у проєктах, не боялася брати на себе відповідальність.
І ось через два роки я стала старшим інженером у великій автомобільній компанії – позиція, яку багато хто тут здобуває роками.
У мені побачили фахівця, який привносить щось унікальне.
Я зрозуміла, що це визнання також і для моєї країни, яка, виховала мене сильною.
Це і є моя особиста перемога, тож я продовжуватиму гідно представляти свою країну і доводитиму, що українці – розумні та професійні».
Кожен учасник кампанії отримує лімітований червоний м’яч з автографом Світоліної – як символ єднання і важливості діяти.
А власники двох історій, які обере тенісистка, зустрінуться з нею особисто.
ua, поширити її в соцмережах з гештегом #грайзаукраїнузНП та отримати унікальний сувенір у відділені Нової пошти чи поштоматі.
Проєкт реалізується в Україні, Польщі та Німеччині, де проживає найбільше наших співгромадян: у Німеччині – понад 1,2 мільйони осіб, Польщі – понад 800 тисяч осіб.