У Канаді Бюро з питань конкуренції подало позов до Трибуналу з питань конкуренції на Google через можливе зловживання домінуючим становищем на ринку онлайн реклами, повідомило Associated Press.
У заяві Бюро зазначено, що у Канаді Google «зловживає своїм домінуючим становищем, вчиняючи дії, спрямовані на збереження й зміцнення своєї ринкової частки».
«Google змушує учасників ринку використовувати його власні інструменти, позбавляючи інші компанії можливості конкурувати за якість послуг й іншим чином спотворюючи конкурентний процес», — йдеться у заяві.
Це домінування, за оцінкою бюро, перешкоджає конкуренції, гальмує інновації, завищує витрати на рекламу та зменшує доходи видавців.
«Google зловживає своїм домінуючим становищем в онлайн-рекламі в Канаді, беручи участь у діях, які змушують учасників ринку використовувати власні інструменти рекламних технологій, виключаючи конкурентів і спотворюючи процес конкуренції», — заявив комісар з питань конкуренції Метью Босуелл.
Бюро просить трибунал зобов’язати Google продати рекламний сервер для видавців DoubleClick for Publishers і рекламну біржу AdX. За його оцінками, Google займає 90% ринку рекламних серверів видавців, 70% рекламних мереж, 60% платформ для попиту та 50% рекламних бірж.
Google, однак, вважає, що австралійський ринок онлайн-реклами є висококонкурентним сектором.
Віце-президент Google із глобальної реклами Ден Тейлор заявив, що скарга бюро «ігнорує інтенсивну конкуренцію, де покупці та продавці реклами мають великий вибір».
У заяві зазначено, що Google має намір захищатися від звинувачень.
Нагадаємо, міністерство юстиції США та група штатів 20 листопада звернулися до федерального суду з вимогою змусити Google продати свій браузер Chrome для відновлення конкуренції на ринку онлайн-пошуку.
Фото: логотип Google на фасаді / Getty Images
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.