Нова механіка з GTA 6 виведе реалізм в іграх на небачений рівень
Нова механіка з GTA 6 виведе реалізм в іграх на небачений рівень

Нова механіка з GTA 6 виведе реалізм в іграх на небачений рівень

Попри те, що Rockstar продовжує грати в мовчанку з фанатами відомої серії, в мережі з'явилася нова інформація про майбутній проєкт, яку уважні геймери знайшли у профілі розробника Раяна Вудса, одного з провідних програмістів GTA 6, інформує 24 Канал з посиланням на Dexerto.

Реалізм GTA 6 вражатиме завдяки новій механіці

Згідно з профілем Вудса, під час створення нової частини GTA він здебільшого керував дизайном, розробкою та оптимізацією ігрового рушія RAGE.

Очолював зусилля з профілювання та оптимізації продуктивності, розсуваючи межі візуалізації та обробки в реальному часі, щоб підтримувати безперебійну роботу на багатьох платформах, включаючи консолі наступного покоління та ПК,
йдеться в описі профілю.

Саме це речення стало одним з перших офіційних підтверджень того, що GTA 6 таки з'явиться на ПК. Одначе, найцікавішим є не воно.

Серед іншого на сторінці Вудса у LinkedIn згадується, що оновлений RAGE містить технології, які підвищать реалістичність гри. Зокрема, мова про процедурну генерацію об'єктів та ігрового середовища.

Це опосередковано підтверджує чутки, що зриналиу мережі раніше, коли Rockstar патентували цю технологію.

Тоді геймери з'ясували, що гра, ймовірно, зможе "процедурно генерувати інтер'єри, які змінюватимуться залежно від типу будівлі, в яку потрапляє гравець".

Наразі невідомо як саме використають цю механіку Rockstar, але те що завдяки їй GTA 6 виведе реалізм в іграх на новий рівень – це точно.

Источник материала
loader
loader