Хтось переробив скандальну ШІ-рекламу Coca-Cola, додавши в неї божевілля та вибухи
Хтось переробив скандальну ШІ-рекламу Coca-Cola, додавши в неї божевілля та вибухи

Хтось переробив скандальну ШІ-рекламу Coca-Cola, додавши в неї божевілля та вибухи

Всюди штучний інтелект

Чи пам'ятаєте ви ролики часів перших моделей ШІ, на яких Вілл Сміт поїдає спагетті, хоча часом здається, що це спагетті поїдає Вілла Смітта? Це відео, як і десятки інших подібних, стали вірусними через свою неймовірну безглуздість. Генератори відео були настільки недосконалими, що створювали контент, більше схожий на мішанину з пікселів, ніж на щось осмислене. Дещо схоже тепер сталося й з переробленою рекламою Coca-Cola, повідомляє 24 Канал з посиланням на Reddit.

Змінене відео, як і оригінал, починається з того, що знайомі нам вантажівки Coca-Cola їдуть засніженою дорогою. Однак раптово одна з них вибухає. У наступному кадрі білий ведмідь викидає своє ведмежа у річку. Далі дві жінки б'ються, і знову вибух вантажівки, з якої магічним чином на землю випадає Санта. У наступному кадрі чоловік зубами відкриває пляшку Coca-Cola й починає жувати металеву кришечку. І знову вогонь – цього разу вибухає один з магазинів, підкидаючи в повітря купу подарунків і вантажівку, що проїжджає повз. Врешті ми бачимо фінальний кадр з містом і ялинкою, над якими пролітає Санта на санчатах. Але за кілька секунд усе знову вибухає, цього разу накриваючи величезною хвилею з вогню, снігу та диму все місто.

Коментатори, які переглянули ролик, підтримали автора. Хтось продовжив жартувати, що це "режисерська версія" оригіналу, хтось писав, що режисером виступив Майкл Бей, а хтось заявив, що саме такою мала бути справжня реклама Coca-Cola.

Зазначимо, що оригінал досить сильно розкритикували, адже сьогодні існує дуже велика кількість людей, які виступають проти використання ШІ для створення зображень, відео та навіть текстів, особливу увагу звертаючи на великі компанії. Річ у тім, що генеративні моделі навчаються на величезній кількості даних, серед яких можуть бути неліцензовані зображення, відео, статті, книги, музика та інші матеріали. Відповідно результат може бути частково скопійованих з цих незаконних робіт.

Невідомо, як навчалися генеративні моделі, які були використані для створення відео Coca-Cola. Компанія найняла три окремі студії штучного інтелекту для своєї дешевої реклами, замість художників-людей.

Творець Gravity Falls Алекс Хірш написав: "Цікавий факт: Coca-Cola червона, бо зроблена з крові безробітних художників".

Дивіться оригінальну рекламу Coca-Cola, яка викликала бурхливу реакцію в мережі: відео

Наразі незрозуміло, чи це остаточна реклама до святкового сезону, чи лише одне з прохідних відео, адже на сторінці компанії можна знайти низку інших відео, в тому числі й ще одну таку рекламу, згенеровану ШІ. Цілком можливо, що десь у грудні на нас чекає повноцінна реклама з живими акторами.

Теги по теме
Техно
Источник материала
loader
loader