Всюди штучний інтелект
Чи пам'ятаєте ви ролики часів перших моделей ШІ, на яких Вілл Сміт поїдає спагетті, хоча часом здається, що це спагетті поїдає Вілла Смітта? Це відео, як і десятки інших подібних, стали вірусними через свою неймовірну безглуздість. Генератори відео були настільки недосконалими, що створювали контент, більше схожий на мішанину з пікселів, ніж на щось осмислене. Дещо схоже тепер сталося й з переробленою рекламою Coca-Cola, повідомляє 24 Канал з посиланням на Reddit.
Змінене відео, як і оригінал, починається з того, що знайомі нам вантажівки Coca-Cola їдуть засніженою дорогою. Однак раптово одна з них вибухає. У наступному кадрі білий ведмідь викидає своє ведмежа у річку. Далі дві жінки б'ються, і знову вибух вантажівки, з якої магічним чином на землю випадає Санта. У наступному кадрі чоловік зубами відкриває пляшку Coca-Cola й починає жувати металеву кришечку. І знову вогонь – цього разу вибухає один з магазинів, підкидаючи в повітря купу подарунків і вантажівку, що проїжджає повз. Врешті ми бачимо фінальний кадр з містом і ялинкою, над якими пролітає Санта на санчатах. Але за кілька секунд усе знову вибухає, цього разу накриваючи величезною хвилею з вогню, снігу та диму все місто.
Коментатори, які переглянули ролик, підтримали автора. Хтось продовжив жартувати, що це "режисерська версія" оригіналу, хтось писав, що режисером виступив Майкл Бей, а хтось заявив, що саме такою мала бути справжня реклама Coca-Cola.
Зазначимо, що оригінал досить сильно розкритикували, адже сьогодні існує дуже велика кількість людей, які виступають проти використання ШІ для створення зображень, відео та навіть текстів, особливу увагу звертаючи на великі компанії. Річ у тім, що генеративні моделі навчаються на величезній кількості даних, серед яких можуть бути неліцензовані зображення, відео, статті, книги, музика та інші матеріали. Відповідно результат може бути частково скопійованих з цих незаконних робіт.
Невідомо, як навчалися генеративні моделі, які були використані для створення відео Coca-Cola. Компанія найняла три окремі студії штучного інтелекту для своєї дешевої реклами, замість художників-людей.
Творець Gravity Falls Алекс Хірш написав: "Цікавий факт: Coca-Cola червона, бо зроблена з крові безробітних художників".
Дивіться оригінальну рекламу Coca-Cola, яка викликала бурхливу реакцію в мережі: відео
Наразі незрозуміло, чи це остаточна реклама до святкового сезону, чи лише одне з прохідних відео, адже на сторінці компанії можна знайти низку інших відео, в тому числі й ще одну таку рекламу, згенеровану ШІ. Цілком можливо, що десь у грудні на нас чекає повноцінна реклама з живими акторами.