Великий трирядний електричний кросовер Hyundai Ioniq 9 з’явиться у продажу вже у першій половині 2025 року.
TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Довгоочікуваний Hyundai Ioniq 9 базується на знайомій архітектурі E-GMP, як і його побратим Kia EV9. Попри великий свій розмір, новий позашляховик має коефіцієнт лобового опору лише 0,259 Cd із додатковими цифровими дзеркалами.
Він має колісну базу 3130 міліметрів – більше, ніж у будь-якого іншого Hyundai. Багажник вміщує від 620 до 1323 літрів залежно від положення спинок сидінь, ще 52 або 88 літрів корисного об’єму додає передній відсік.
У салоні єдиний вигнутий екран містить 12-дюймову цифрову панель приладів і та дисплей інформаційно-розважальної системи тієї ж діагоналі. Інші ключові особливості включають кілька 100-ватних портів USB-C, які отримують живлення безпосередньо від тяглового акумулятора, а не від 12-вольтової батареї. Новинку продаватимуть у шести- та семимісній конфігурації, а сидіння другого ряду мають функцію повороту.
Новинку запропоновано у трьох версіях – Long Range з одним і двома моторами, а також у топової Performance. Незалежно від комплектації модель комплектується батареєю місткістю 110,3 кВт-год. Мотор базового кросовера видає 214 кінських сил та 350 Нм крутного моменту, запас автономної їзди сягає 620 кілометрів. У повнопривідного Long Range додано ще один 94-сильний електромотор спереду. Вінчає гаму топовий позашляховик із двома 214-сильними двигунами, який прискорюється до “сотні” за 5,2 секунди.
Продажі нового Hyundai Ioniq 9 стартують у першій половині 2025 року. Спочатку електрокросовер з’явиться у Південній Кореї та Сполучених Штатах, а згодом дістанеться Європи. Ціни поки не оголошено, але американські ЗМІ прогнозують що вони матимуть діапазон від 50 до 80 тисяч доларів.