Метаплатформа планує запропонувати користувачам Instagram і Facebook у Європі можливість отримувати «менш персоналізовану рекламу», технічний гігант оголосив у вівторок, намагаючись усунути зростаючі занепокоєння регуляторів.
Компанія Менло-Парк, штат Каліфорнія, заявила, що впроваджує ці зміни у відповідь на вимоги регуляторів ЄС.
Протягом наступних тижнів люди в ЄС, які безплатно користуються платформами соціальних медіакомпанії з рекламою, зможуть вибирати, чи бачать рекламу на основі того, що Meta називає «контекстним» вмістом, який користувач бачить під час певного сеансу на платформах.
Ці оголошення також націлюватимуться на користувачів за віком, статтю та місцеперебування, причому деякі з них не можна буде пропустити протягом кількох секунд.
Meta також планує знизити ціну на підписку без реклами приблизно на 40% для європейських користувачів.
Цей крок відбувається в той момент, коли європейські регулятори активізують зусилля, спрямовані на обмеження влади Big Tech і вирівнювання умов для невеликих компаній, у тому числі через знаковий Закон про цифрові ринки (DMA), який набув чинності на початку цього року.
Закон Європейського Союзу має на меті полегшити людям перехід між конкуруючими онлайн-сервісами, такими як платформи соціальних мереж, інтернет-браузери та магазини додатків.
Минулого місяця Верховний суд Європи постановив , що Meta має обмежити використання персональних даних, зібраних із Facebook для цільової реклами, підтримавши активіста конфіденційності Макса Шремса.
Європейський Союз не відразу відповів на запит Reuters про коментар.