США: Meta, TikTok, YouTube і X модерують передвиборчі погрози
США: Meta, TikTok, YouTube і X модерують передвиборчі погрози

США: Meta, TikTok, YouTube і X модерують передвиборчі погрози

Через чотири роки після того, як основні соціальні медіа-платформи вжили безпрецедентних заходів для боротьби з неправдою після президентських виборів 2020 року, їхня політика пом’якшилася, а їхня пильність згасла.

Напередодні сьогоднішніх виборів найвпливовіші соціальні мережі — включно з Facebook, Instagram і Threads від Meta, YouTube від Google, TikTok від ByteDance та X від Ілона Маска — мають політику та плани модерування передвиборчих погроз і дезінформації. Деякі категорії висловлювань залишаються забороненими на всіх з них, включаючи дописи, які вводять виборців в оману щодо того, як голосувати, хто може голосувати, або законів і процедур, пов’язаних з виборами. Усі чотири компанії також забороняють публікації, спрямовані на залякування виборців, що суперечить закону.

Але немає двох абсолютно однакових підходів, створюючи заплутаний інформаційний ландшафт, у якому те саме твердження може бути дозволено однією платформою та обмежено іншою. Щоб зрозуміти ключові подібності та відмінності, Tech Brief попросив представників Meta, TikTok, YouTube і X пояснити свої правила та плани щодо їх виконання.

Мета

Підхід Meta виділяється тим, як вона впорається з «великою брехнею» — ідеєю, що широко поширене шахрайство виборців коштувало Дональду Трампу виборів 2020 року та загрожує перемозі Трампа 2024 року. Meta дозволяє політичним рекламодавцям стверджувати, що вибори 2020 року були сфальсифіковані, але забороняє рекламу, яка ставить під сумнів легітимність майбутніх виборів. Користувачі та політики можуть висувати заяви про шахрайство виборців у своїх публікаціях, але компанія може вжити заходів, якщо вони посилаються на змови, які були розвінчані фахівцями з перевірки фактів, включають заклики до насильства або іншим чином переслідують працівників виборчого процесу.

Гігант соціальних медіа також змінив свій підхід до політичного контенту в своїх соціальних мережах, зменшивши акцент на відверто політичних публікаціях і акаунтах у своїх рекомендаціях. А Meta зробила менше, ніж у попередні цикли, для просування точної інформації про процес голосування у своєму центрі інформації для виборців у Facebook.

Інші аспекти підходу Мети до контролю за виборчими питаннями більш загадкові. У 2020 році Meta, яка тоді називалася Facebook, заявила, що додасть мітку до будь-якої публікації від кандидатів, які заявляють про свою перемогу до оприлюднення результатів виборів, натомість спрямовуючи користувачів до результатів Reuters і Національного пулу виборів. Відтоді Meta заявила, що застосовуватиме лише ті ярлики, які вважатиме за потрібне, і відмовилася уточнювати, як вона оброблятиме передчасні заяви про перемогу.

TikTok

Майбутнє TikTok у Сполучених Штатах є невизначеним, оскільки він кидає виклик закону, що вимагає його продажу або заборони. З усім тим, він відіграв більшу роль у виборах 2024 року, ніж у будь-якому попередньому циклі. Це єдина з чотирьох платформ, яка забороняє політичну рекламу (хоча деякі все одно прослизають ). Але це стало полем битви для більш похмурої кампанії політичного впливу, коли творці беруть гроші від комітетів політичних дій і груп темних грошей, щоб підтримати кандидата перед своїми послідовниками — часто не розкриваючи цього.

Політика компанії щодо громадянської доброчесності та доброчесності на виборах забороняє дезінформацію про виборчі процедури чи результати виборів, у тому числі заяви про те, що Трамп переміг у 2020 році. Що стосується передчасних заяв про перемогу, непідтверджених заяв про порушення голосування чи іншого потенційно оманливого виборчого контенту, TikTok каже, що вони можуть бути непридатні для просування в каналах користувачів, доки їх не перевірять незалежні партнери компанії з перевірки фактів . У січневому звіті Центру бізнесу та прав людини Стерна при Нью-Йоркському університеті було виявлено, що «жорстка політика TikTok», однак, була підірвана «безсистемним застосуванням», яке «не змогло уповільнити поширення брехні тих, хто заперечує».

Google/YouTube

Минулого року YouTube оголосив, що припинить видаляти відео, які стверджують, що вибори 2020 року були сфальсифіковані — цю політику компанія вперше запровадила, коли рух «Зупиніть крадіжку» набрав популярності. Хоча YouTube змінив курс, намагаючись зберегти політичну мову, компанія каже, що все ще видаляє контент, який спонукає інших «втручатися в демократичні процеси». Це може означати відео, які інструктують глядачів зламати урядові веб-сайти, щоб затримати публікацію результатів, навмисно створювати довгі черги на виборчій дільниці, щоб ускладнити голосування, або закликати до підбурювання до насильства проти посадових осіб виборчої влади.

Пошуковий гігант має конкретні плани на день виборів. Google розмістить посилання на свою функцію відстеження результатів виборів у режимі реального часу у верхній частині результатів пошуку за запитами, пов’язаними з кампанією. Система відстеження результатів, яка покладається на інформацію від Associated Press, також додасть до виборчих відео. Після закриття останніх виборчих дільниць 5 листопада Google також призупинить всю рекламу, пов’язану з виборами в США — відключення, за словами компанії, може тривати кілька тижнів.

X

Під керівництвом Маска X звузив категорії мовлення, які порушують його правила, зменшив ресурси, які він спрямовує на їх дотримання, і зменшив покарання за їх порушення. У той же час Маск виявився головним прихильником Трампа та поштовхом висвітлювати ймовірні випадки шахрайства на виборах.

X сказав Tech Brief, що компанія дотримуватиметься своєї політики громадянської доброчесності , яка забороняє придушення та залякування виборців, неправдиві заяви про виборчі процеси та підбурювання до насильства в реальному світі. X також запровадить свою політику щодо маніпулювання платформами, синтетичних носіїв, оманливих ідентифікацій облікових записів і насильницького контенту. Це «підвищить авторитетну інформацію про голосування» на домашній шкалі користувачів і через підказки пошуку, а також заохочуватиме користувачів додавати контекст до публікацій один одного за допомогою функції краудсорсингу перевірки фактів на сайті « Нотатки спільноти ».

Тим не менш, ці політики є найменшими серед основних платформ. Публікації, які порушують правила громадянської доброчесності, будуть позначені як такі, що вводять в оману, але не будуть видалені, і політика не вказує на те, що облікові записи користувачів понесуть наслідки. X також не співпрацює з незалежними організаціями з перевірки фактів, щоб позначати або маркувати неправдиві заяви.

Маск заохочує публікації, які ставлять під сумнів чесність виборів. Минулого тижня він запросив своїх 200 мільйонів підписників приєднатися до спеціального центру на сайті, яким керує його протрампівська лобістська група America PAC, яка покликана ділитися «потенційними випадками шахрайства та порушень на виборах», багато з яких виявилися неправдиві або необґрунтовані .

Деякі експерти побоюються, що політика платформ не зможе стримати очікуваний потік неправди в день виборів і після нього.

У путівнику щодо політики платформ після виборів, виданому некомерційною Tech Policy Press , група дослідників і аналітиків зазначила, що з 2020 року відбулися деякі «похвальні» зміни, коли кілька платформ тепер забороняють погрози виборчим працівникам. Однак вони сказали, що послаблення заборони на дезінформацію у Facebook, YouTube і X викликає «тривогу», оскільки вони «можуть позбавити легітимності результати виборів і сприяти насильству».

Кеті Харбат, генеральний директор технічної консалтингової компанії Anchor Change і колишній директор з питань публічної політики Facebook, місяцями відстежувала передвиборчі плани платформ , включно з невеликими платформами та додатками для обміну повідомленнями, такими як Telegram і Discord. Вона передбачила, що жодна окрема компанія не матиме значного впливу на вибори, оскільки інформаційне середовище стало настільки фрагментованим.

«Мене найбільше хвилюють такі платформи, як X, де Маск вже довів, що вітає контент, який може провокувати насильство», — сказав Харбат.

Навколишнє середовище в цілому «здається набагато гіршим, ніж було в той самий час у 2020 році», – додав Пол М. Барретт , заступник директора Центру Стерна Нью-Йоркського університету. «Бензин бризкає всюди, і я просто боюся, що сірники будуть кинуті, і Бог нам допоможе».

Источник материала
loader
loader