Торгова активність на ринку цього тижня продовжувала знижуватися, а обсяги відвантажень з України поступово зменшувалися.
Відповідно, судновласникам стає дедалі важче утримувати позиції під час переговорів, що призводить до незначного зниження фрахтових ставок у сегментах «коастерів» і «хендісайзів», повідомляє аналітик ASAP Agri, фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.
Ставки для «панамаксів» збереглися на минулих рівнях: фрахт для транспортування кукурудзи або пшениці з глибоководних портів Одеси до південного Китаю становить 46 $/т.
Ставки для «хендісайзів» для транспортування кукурудзи з глибоководних портів Одеси до східного узбережжя Італії впали на 1 $/т — до 22-24 $/т.
Фрахт для «коастерів» для перевезення кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії знизилися на 1 $/т — до 34-36 $/т.
Ставки для барж залишаються незмінними. Вартість перевезення кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Констанци становить 9-10 €/т.