Торговельні мережі відчувають дефіцит покупців та зміну споживчих вподобань
Торговельні мережі відчувають дефіцит покупців та зміну споживчих вподобань

Торговельні мережі відчувають дефіцит покупців та зміну споживчих вподобань

У Києві на сьогодні порівняно з початком 2022 року кількість повнолітнього населення знизилася на 3%. У Одесі — на 5%, натомість у Львові на 5% побільшала. Українці мігрують країною, тому десь населення прибуває, а десь, навпаки, зменшується.

Про це розповів керівник департаменту комплексних рішень «Київстар» Костянтин Глушаниця на форумі NEW FOOD SUMMIT 2024.

За словами керівниці відділу імпорту «Бюро Вин» (Goodwine) Надії Савенкової, 30% клієнтів мережі поїхали з України і вже не повернуться.

«Але, згідно зі статистикою, ми розуміємо, що до нас приїхали клієнти з інших міст, і ми бачимо це за даними продажів вин, адже коли люди переїхали, вони перевезли з собою споживчі звички», — зазначає Надія Савенкова.

А у мережі супермаркетів VARUS браку споживачів не відчули, адже люди мігрують.

Директор департаменту власних торговельних марок мережі супермаркетів VARUS Сергій Чорний каже, що змінилися лише споживчі вподобання.

«Якщо говорити про регіони України загалом, то відмінності є в споживанні їжі. Київський регіон відрізняється, мабуть, від усіх інших. Там є тенденція до купівлі більш дорогих продуктів, і вона зростає, чого немає в інших регіонах», — коментує Сергій Чорний.


Вікторія Полевик, AgroPortal.ua

Источник материала
loader