Популярність телемарафону серед українців впала до рівня «розповідей знайомих»
Популярність телемарафону серед українців впала до рівня «розповідей знайомих»

Популярність телемарафону серед українців впала до рівня «розповідей знайомих»

Популярність телемарафону серед українців впала до рівня «розповідей знайомих» - Фото 1

Найпоширенішим джерелом, до якого респонденти звертаються для отримання надійної та перевіреної інформації про події в Україні є канали в Telegram (47%). Телемарафон втрачає популярність.

Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на дані опитування Соціологічної групи “Рейтинг“.

Далі йдуть YouTube (26%), “Єдиний марафон новин” (21%), а також розповіді очевидців подій/знайомих (19%) та офіційні державні джерела (19%).

Інші джерела включають телевізійні канали, які не є частиною “Єдиного марафону новин” (16%), українські онлайн-медіа (15%), міжнародні ЗМІ (14%), новини та дописи у Facebook.

Соціальні мережі вважаються основним джерелом дезінформації (53%), за ними йдуть месенджери (зокрема і Telegram) (35%) і телебачення (32%).

При цьому 89% респондентів вважають дезінформацію серйозною проблемою, серед яких 56% вважають її дуже серйозною, а 33% – скоріше серйозною. Лише 10% не вважають проблему дезінформації та фейків серйозною.

Опитування було проведено Соціологічною групою “Рейтинг” з 24 по 29 вересня 2024 року серед 2000 респондентів. Опитування проводилося по всій території України (крім окупованих територій Криму і Донбасу). Помилка репрезентативності дослідження з довірчою імовірністю 0,95 не перевищує 2,2%.

Нагадаємо, ідея телемарафону “Єдині новини” користувалася широкою підтримкою у 2022 році (до 70%), але з 2023 року простежується стабільне зниження довіри до 36% на лютий 2024 року.

Водночас новий міністр культури та стратегічних комунікацій Микола Точицький у вересні заявив, що в Україні не планують закривати телемарафон.

Tweet
Источник материала
loader