Claude AI тепер може заповнювати форми і бронювати поїздки
Claude AI тепер може заповнювати форми і бронювати поїздки

Claude AI тепер може заповнювати форми і бронювати поїздки

Американська компанія Anthropic заявила, що її модель ШІ під назвою Claude тепер може виконувати обчислювальні завдання, включаючи заповнення форм, планування поїздок і створення веб-сайту.

Технічні компанії та інвестори розглядають автономні агенти штучного інтелекту як потенційно прибутковий шлях розвитку технології, можливості якої приголомшили користувачів, але можуть коштувати мільярди доларів на створення та експлуатацію .

Anthropic, конкурент власника ChatGPT OpenAI , робить модель Claude 3.5 Sonnet доступною для розробників, але визнає, що вона може бути схильна до помилок.

«На даному етапі він все ще експериментальний — іноді громіздкий і схильний до помилок», — заявили в компанії. «Ми випускаємо використання комп’ютера на ранньому етапі, щоб отримати відгук від розробників, і очікуємо, що з часом ці можливості швидко покращаться».

Anthropic випустив демонстрацію, у якій показано, як модель використовує комп’ютер вигаданого працівника, щоб заповнити форму, яку попросили виконати завдання, використовуючи дані з електронної таблиці та відкрити вкладки на екрані.

В інших демонстраційних роликах, які бачили Financial Times і Wired, агент штучного інтелекту спланував і створив у календарі зустріч для поїздки, щоб побачити схід сонця в Сан-Франциско, і створив простий веб-сайт для реклами.

Оголошення Anthropic відбулося незабаром після того, як Microsoft запустила продукт, який дозволяє компаніям створювати власні автономні агенти ШІ . Серед перших користувачів продукту Copilot Studio — консалтингова компанія McKinsey, яка створює агента для обробки запитів нових клієнтів, виконуючи такі завдання, як планування наступних зустрічей. Інші перші користувачі включають юридичну фірму Clifford Chance та роздрібну мережу Pets at Home.

Anthropic і Microsoft посилалися на те, що їхні продукти зменшують «нудну» роботу, наприклад заповнення форм або обробку запитів клієнтів. У Microsoft заявили, що співробітники повинні сприймати такі інструменти як «сприятливий фактор» для працівників, а не як загрозу їхнім роботам.

Проте Організація економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР), міжнародна дослідницька організація, заявила, що професіями, які піддаються найвищому ризику автоматизації за допомогою штучного інтелекту, є висококваліфіковані роботи, на які припадає приблизно чверть зайнятості в 38 країнах-членах . які включають Великобританію, Японію, Німеччину, США та Австралію.

Ендрю Рогойскі, директор Інституту людського штучного інтелекту Університету Суррея, сказав, що технологічна індустрія зараз «балансує на межі» можливості широкомасштабного використання автономних агентів.

«На одному рівні може бути можливість для користувачів навчитися робити речі ефективніше та автоматизувати повторювані завдання. На іншому ми можемо навчати майбутніх штучних інтелектів, як виконувати нашу роботу», — сказав він.

Источник материала
loader
loader