Десятилітній досвід: лайфхаки крафтяра, як втриматися в ніші гострих соусів
Десятилітній досвід: лайфхаки крафтяра, як втриматися в ніші гострих соусів

Десятилітній досвід: лайфхаки крафтяра, як втриматися в ніші гострих соусів

Десять років тому на українському ринку з’явилися перші крафтові гострі соуси, які здивували смакові рецептори найбільших гурманів. Дніпропетровському бренду Mr.Caramba вдалося утримати лідерські позиції у своїй ніші — до сьогодні соуси продаються у мережі «Сільпо» по всій Україні.

Задумка «гострого» бізнесу з’явилася у Романа та Маргарити Мартинових у 2013 році. Саме тоді вони посадили перший перець хабанеро з насіння, яке купили у США. А вже у 2014 році розпочалися перші продажі.

«Ми виготовили декілька соусів і повезли їх на фестиваль до Києва. Люди купували. Це було сигналом того, що продукт цікавий, і нам варто продовжувати свій крафтовий шлях», — розповідає в прямому ефірі для AgroPortal.ua співзасновник Mr.Caramba Роман Мартинов.


Крафтяр зазначає, що вони стартували у класних умовах, коли конкуренція була мінімальною, і це те, що сприяло розвитку бренду. 

Источник материала
loader