Перевезення зерна з дунайських портів до Італії ще подорожчало
Перевезення зерна з дунайських портів до Італії ще подорожчало

Перевезення зерна з дунайських портів до Італії ще подорожчало

Ринок перевезення зерна залишається активним, замовлення на відвантаження надходять як з глибоководних портів, так і з портів Дунаю.

Про це повідомляє аналітик ASAP Agri, фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.

«Зберігається дефіцит «коастерів», що дозволяє судновласникам диктувати умови та наполягати на вищих ставках. Водночас доступність тоннажу «хендісайзів» є достатньою для задоволення поточних обсягів вантажу, через що відповідні фрахтові ставки залишаються стабільними», — пояснив він.

Так, за даними фрахтового відділу Atria Brokers, ставки для «панамаксів», що перевозять кукурудзу або пшеницю з глибоководних портів Одеси до південного Китаю, становлять 50-52 $/т.

Для «хендісайзів», що перевозять кукурудзу з українських глибоководних портів до східного узбережжя Італії, ставки залишилися на рівні 25-26 $/т.

Ставки для «коастерів» на перевезення кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії зросли на 2 $/т і становлять 34-36 $/т.

Щодо барж, то фрахт для транспортування кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Констанци залишається на рівні 9-10 €/т.

Источник материала
loader
loader