Про це з посиланням на індонезійського міністра зв’язку Буді Арі Сетіаді повідомляє Reuters.
«Цей крок спрямований на превентивний захист малого та середнього бізнесу країни від дешевих продуктів, які пропонує Temu», - сказав Буді.
За його словами, влада Індонезії ще не фіксувала будь-які транзакції своїх резидентів на китайській платформі, проте швидке зростання Temu, що пропонує товари з великими знижками, викликало пильну увагу.
«Бізнес-модель Temu, яка з’єднує покупців безпосередньо з заводами в Китаї, щоб вони отримували найнижчу ціну на необхідну продукцію, є нездоровою конкуренцією», - зазначив міністр.
Він додав, що уряд Індонезії повинен захищати мільйони вітчизняних малих і середніх підприємств, існуванню яких загрожує зростаючий імпорт дешевої китайської продукції, чому значною мірою сприяє електронна комерція.
Торік Індонезія змусила китайську соцмережу TikTok закрити свою службу електронної комерції в країні, щоб захистити дані місцевих продавців і покупців.
Через кілька місяців TikTok придбав контрольний пакет акцій індонезійського технологічного конгломерату GoTo's та відкрив новий підрозділ електронної комерції, щоб залишитися на найбільшому ринку електронної торгівлі в Південно-Східній Азії.
Обсяги електронної торгівлі в Індонезії стрімко зростають і, за прогнозами, до 2030 року індустрія електронної комерції в країні збільшиться до $160 мільярдів із $62 мільярдів у 2023 році.
Маркетплейс Temu, яким керує китайська компанія електронної торгівлі PDD Holdings, працює у понад 50-ти країнах світу, серед яких США, Австралія, Франція, Німеччина та Південна Африка.
Temu пропонує споживчі товари зі значними знижками, які здебільшого доставляються споживачам безпосередньо з підприємств у Китаї. Це дозволило йому стати популярним серед споживачів, але також спровокувало низку судових позовів.