Рекламодавці зможуть відмикати коментарі для платних публікацій у фейсбуці та інстаграмі
Рекламодавці зможуть відмикати коментарі для платних публікацій у фейсбуці та інстаграмі

Рекламодавці зможуть відмикати коментарі для платних публікацій у фейсбуці та інстаграмі

Рекламодавці зможуть складати переліки тих, кому платні публікації демонструвати не слід.

Meta анонсувала можливість відмикати коментарі до платних публікацій у «Фейсбуці» та «Інстаграмі», надаючи брендам розширені можливості керувати їхніми рекламними акціями. Про це повідомило SocialmediaToday.

Зараз ця функція перебуває на стадії бета-тестування серед обмеженого числа компаній. Щоправда, користувачам рекламних кабінетів надається можливість обирати дозволяти чи заборонити коментарі на стадії планування платної публікації, а не після її поширення.

«Ми розуміємо, що ця функція може бути важливою для брендів під час проведення чутливих кампаній або в періоди підвищеної чутливості», заявили у Meta.

Дійсно, можливість обмежити коментарі може бути корисною, якщо бренд потрапив у новини з неправильних причин, або рекламна акція виявилася невчасною. Проте все одно вимкнення коментарів може сприйматися як надмірний захист, а в деяких випадках як оманливий контент.

Meta також запропонувала додаткові елементи керування розміщенням реклами, що дають змогу контролювати, де у застосунках відображатимуться їхні рекламні акції.

«Минулого року ми почали розгортати можливість для компаній розміщувати рекламу в профілях у "Фейсбуці" та "Інстаграмі", що є чудовою можливістю охопити більше клієнтів, поки вони глибоко зацікавлені. Щоб дати компаніям більше контролю над тим, у яких профілях можуть з’являтися їхні оголошення, ми протестували можливість блокувати показ оголошень в окремих профілях " "Інстаграма", застосувавши "список блокування видавців". Виходячи з інтересу до цієї функції, ми розширюємо контроль на оголошення в профілях у "Фейсбуці"», повідомила компанія.

Відтак бренди зможуть обирати, для яких профілів користувачів у кожній із соцмереж відображати ті чи інші рекламні акції. Це може бути корисним для уникнення тих, хто не підходить для націлювання певної реклами. Компанії зможуть завантажувати перелік будь-яких загальнодоступних профілів, у яких вони не хочуть, щоб з’являлися їхні оголошення.

  • Читайте також: Instagram запустив «Кращі практики» з рекомендаціями для творців контенту

Також Meta розширила можливості блокування. Відтепер корпорація також підтримує переліки блокувань, створені сторонніми розробниками для брендів, які працюють із партнерами Meta.

«Підприємства працюватимуть безпосередньо з бізнес-партнерами Meta, щоб визначити, які конкретні категорії вони можуть заблокувати. зазначено у повідомленні  У межах раннього тестування списку блокування стороннього вмісту для Feed і Reels компаніями, вони помічають завдяки цьому додатковому рівню контролю підвищення рівня впізнаваноті свого бренду».

Окрім цього, Meta оновила свій «Центр безпеки брендів». У меню з’явилися переліки акаунтів, на які не слід націлювати рекламу, та переліки акаунтів, які слід блокувати, за рекомендаціями партнерів.

Фото: застосунки соцмереж і месенджерів Meta на смартфоні / Getty Images

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Теги по теме
Facebook Instagram
Источник материала
loader