Adobe випустить безкоштовну програму для ідентифікації цифрових зображень
Adobe випустить безкоштовну програму для ідентифікації цифрових зображень

Adobe випустить безкоштовну програму для ідентифікації цифрових зображень

Інструмент дозволяє захищати авторство контенту та обмежувати навчання штучного інтелекта з його допомогою.

Adobe анонсувала нову безкоштовну програму Content Authenticity, призначену для додавання до фото, відео та аудіофайлів тегів з інформацією про їх створення та авторів для захисту від неправомірного використання, зокрема для навчання штучного інтелекту. Про це компанія повідомила у своєму блозі.

Веб-програма Content Authenticity діятиме як централізований центр для платформи облікових даних контенту Adobe. Облікові дані вмісту — це захищені від підробки метадані, які можна додавати до цифрового контентут, щоб повідомити, хто є власником і створив його, а також чи використовувалися для його створення інструменти ШІ.

Adobe випустить безкоштовну програму для ідентифікації цифрових зображень - Фото 1

Adobe Content Authenticity

За допомогою налаштувань навчання та використання генеративного ШІ у в Content Authenticity творці зможуть вибрати, чи хочуть вони, щоб їхній контент застосовували для навчання ШІ. Однак такі роботи не можна буде розміщувати в маркеті Adobe Stock.

«З моменту заснування Content Authenticity Initiative у 2019 році Adobe виступає за широке впровадження Content Credentials як галузевого стандарту прозорості цифрового контенту, який зараз підтримується понад 3700 членами. Оскільки занепокоєння щодо дезінформації та дипфейків, створених штучним інтелектом, зростає, облікові дані вмісту стали цінним інструментом для видавців, що дозволяє їм надавати ключову інформацію про цифровий контент, щоб допомогти споживачам оцінити його надійність. — повідомила компанія Adobe —  Тепер із веб-додатком Adobe розкриває весь потенціал облікових даних вмісту, допомагаючи творцям захистити свою роботу від неправомірного використання чи спотворення інформації та створити більш надійну та прозору цифрову екосистему для всіх».

Content Authenticity уже запрацювала у програмах пакета Adobe Creative Cloud, включаючи Photoshop, Lightroom та Firefly. Його інтегрують і в інші програми Creative Cloud.

Adobe також випустив розширення Content Authenticity для Google Chrome, воно вже доступне користувачам.

Безкоштовна загальнодоступна бета-версія Content Authenticity вийде у першому кварталі 2025 року.

Нагадаємо, у 2023 році Adobe запровадила мітки Content Credentials, які компанії та дизайнери можуть використовувати для маркування контенту, створеного або відредагованого за допомогою нейромереж. Його розробили разом із Nikon, BBC, Microsoft та Truepic. Інформація про походження зображення додається до метаданих документів, відеозаписів або картинок.

З моменту заснування Content Authenticity Initiative у 2019 році Adobe виступає за широке впровадження Content Credentials як галузевого стандарту прозорості цифрового контенту. Зараз він підтримується уже понад 3700 компаніями у світі.

Фото: Adobe

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Источник материала
loader
loader