Марк Цукерберг став другою найбагатшою людиною світу, випередивши Джеффа Безоса
Марк Цукерберг став другою найбагатшою людиною світу, випередивши Джеффа Безоса

Марк Цукерберг став другою найбагатшою людиною світу, випередивши Джеффа Безоса

МетаГенеральний директор Марк Цукерберг випередив Джеффа Безоса як другу найбагатшу людину світу.

Відповідно до Bloomberg Billionaires Index , статки Цукерберга в четвер досягли 206,2 мільярдів доларів, перевищивши статки колишнього генерального директора та президента Amazon у 205,1 мільярдів доларів. Згідно з індексом, співзасновник Facebook відстає від керівника Tesla Ілона Маска приблизно на 50 мільярдів доларів.

З його 13% часткою в Meta чистий капітал Цукерберга з початку року зріс на 78 мільярдів доларів, що більше, ніж будь-який член 500 найбагатших людей, які відстежує Bloomberg Index. Акції Meta закрилися на рекордно високому рівні в четвер у 582,77 доларів США, що становить приблизно 68% стрибок порівняно з початком січня, коли її акції торгувалися на рівні 346,29 доларів США.

Підйом Цукерберга на друге місце в індексі в четвер підкреслює, як його особисте багатство зросло разом із ентузіазмом інвесторів щодо зростання прибутків гіганта соціальних мереж цього року.

Уолл-стріт постійно підбадьорювала Meta протягом 2024 року, оскільки компанія постійно звітувала про квартальні прибутки, які перевищували оцінки аналітиків. У липні Meta повідомила, що її продажі у другому кварталі зросли на 22% до 39,07 мільярда доларів, що означає четвертий квартал поспіль зростання доходів, що перевищує 20%.

Meta вказала на те, що її значні інвестиції в штучний інтелект допомагають покращити ефективність її онлайн-рекламної платформи як причину зростання продажів. Система онлайн-реклами компанії зазнала серйозної невдачі у 2021 році, коли Apple представила оновлення конфіденційності iOS, яке послабило її здатність відстежувати користувачів у мережі. Meta в лютому 2022 року заявила, що зміни конфіденційності коштуватимуть їй 10 мільярдів доларів доходу .

Наприкінці 2022 року Цукерберг запровадив масштабний план скорочення витрат , який розповсюдився на наступний рік і в кінцевому підсумку призвів до того, що 21 000 працівників Meta втратили роботу, або приблизно чверть робочої сили компанії.

Інвестори прихильно відреагували на скорочення витрат Meta, тоді як онлайн-рекламний бізнес компанії почав відновлюватися і був підкріплений масовими кампаніями витрат на цифрову рекламу пов’язаними з Китаєм роздрібними торговцями Temu і Shien.

Хоча Meta продовжує витрачати мільярди доларів на технології віртуальної та доповненої реальності, необхідні для підтримки футуристичної концепції метавсесвіту, інвестори стали більш терпимими до інвестицій, доки основний рекламний бізнес компанії залишається здоровим.

Минулого тижня Meta представила свої окуляри Orion AR, які отримали позитивні відгуки від кількох людей, які тестували прототип.

Источник материала
loader
loader