Морські перевезення дорожчають завдяки попиту на експорт зерна
Морські перевезення дорожчають завдяки попиту на експорт зерна

Морські перевезення дорожчають завдяки попиту на експорт зерна

Ставки фрахту для «хендісайзів» минулого тижня зросли на тлі збільшення кількості замовлень на перевезення зернових вантажів та активних зусиль судновласників змінити ринкову тенденцію.

Про це розповів аналітик ASAP Agri, фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко, повідомляє Українська зернова асоціація.

Таким чином, фрахт для «хендісайзів», що перевозять кукурудзу з глибоководних портів до східного узбережжя Італії, зріс на 2 $/т — до 23-24 $/т.

Також власникам «костерів» вдалося підвищити ставки на 1 $/т на всіх маршрутах завдяки постійному надходженню замовлень. Фрахт для «костерів», що перевозять кукурудзу з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії, зріс до 28-30 $/т.

Цього тижня ставки для «панамаксів» залишилися стабільними. Судновласники намагаються досягти вищих рівнів, але не вистачає твердих замовлень з українських глибоководних портів, щоб забезпечити достатню підтримку. За словами Павла Лисенка, фрахт для «панамаксів», які перевозять кукурудзу або пшеницю з глибоководних портів до південного Китаю, залишається на рівні 48-50 $/т.

Ринок барж залишається непривабливим для судновласників, оскільки кількість вантажів з українських дунайських портів обмежена. Вартість транспортування кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Констанци становить 9-10 €/т.

Источник материала
loader