П’ять молдавських виробників винограду взяли участь у торговельній місії до Польщі для вивчення роботи двох найбільших сільськогосподарських ринків – Броніше і Краків – і встановлення прямих контактів із торговельними мережам країни. Про це повідомляє EastFruit, пише agronews.ua.
Представники компаній проаналізували ціни, конкуренцію та структуру ринку. Під час візиту виробники ознайомилися з логістичною інфраструктурою – складуванням, пакуванням та управлінням запасами.
У рамках місії молдавські виробники привернули увагу великих торгових мереж, представлених на виставці Fresh Market Trade Show. Це перший випадок, коли ці мережі запросили прямі візити до молдавських виробників, що є «ознакою зростаючого інтересу з боку польського ринку».
Місія, організована Асоціацією виробників та експортерів молдовського винограду за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) у Молдові, дала змогу молдовським виробникам зустрітися без посередників з великими польськими торговельними мережами. За їхніми словами, молдавський виноград дедалі більше цінується за свої стандарти якості та привабливу упаковку. Крім того, найближчим часом представники польської компанії AMPLUS відвідають Республіку Молдова з робочим візитом, щоб вивчити нові можливості для співпраці.
Експорт столового винограду з Республіки Молдова до Європейського союзу збільшився на 125% за вісім місяців 2024 року порівняно з аналогічним періодом минулого року. Основними країнами ЄС, куди потрапляє молдавський виноград, є Румунія, Польща, Угорщина, Латвія та Хорватія.