Українські медіа шукають кадри в конкурентів, у вишах та медіашколах,— учасники National Media Talk
Українські медіа шукають кадри в конкурентів, у вишах та медіашколах,— учасники National Media Talk

Українські медіа шукають кадри в конкурентів, у вишах та медіашколах,— учасники National Media Talk

Ситуація з кадрами на медіаринку складна.

Гроші для роботи медіа знайти легше, ніж кадри, вважає Наталя Пахайчук, СID Media Group. Про це вона розповіла під час дискусії на National Media Talk.

Її підтримали колеги, бо ситуація з кадрами на медіаринку складна.

Катерина Коберник, «Бабель», розказала, що спеціалістів у команду її видання може шукати 1-1,5 року. Проблемою є те, що зарплати в медіа менші порівняно з бізнес-сектором.

Тарас Прокопишин, The Ukrainians, розказав, що найбільша проблема — знайти дизайнерів та маркетологів. Якраз через те, що це досить конкурентні спеціалісти на різних ринках.

За словами Катерини Коберник, часто людей у команди шукають у конкурентів. Також до роботи залучають талановитих студентів, для цього співробітники видання приходять на лекції в Інститут журналістики.

Зараз у «Бабелі» працює 23 людини.

Катерина Коберник також сказала, щоб радо брала в команду випускників медіашкіл, але вони не шукають роботу.

Наталя Пахайчук, СID Media Group, розповіла, що спеціалістів шукають серед аспірантів і таким чином отримують у команду аналітиків. А зарплата в медіа здатна конкурувати з аспірантською стипендією.

У команді Наталії працює 50–60 людей, які забезпечують роботу 62 сайтів.

Євген Ошека, Міська телестудія «Миргород», розказав, що найбільша проблема з кадрами в гіперлокальних виданнях, яким є його медіа: «Ніхто не хоче працювати на цьому дні».

На його комунальний канал люди з журналістською освітою та доступом приходять вкрай рідко, тому працівників доводиться навчати йому особисто.

Борис Давиденко, Forbes Ukraine, розповів, що найбільшу цінність у його колективі мають редактори: «Текст тягне редактор, а кваліфікація журналістів може бути різною. Щорічно до нас можуть потрапити 5 студентів. А з толкових людей ми вирощуємо редакторів».

Оксана Романюк, Інститут масової інформації, звернула увагу на те, що на ситуацію з кадрами впливає мобілізація: «З ІМІ пішло 50% чоловіків». Тому вона навіть запропонувала уряду розробити програму бронювання для медіа спеціалістів.

Також ІМІ залучає до співпраці дружин своїх мобілізованих працівників.

На фото: відкриття National Media Talk

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги по теме
Журналисты
Источник материала
loader
loader