Попит перевищує пропозицію радіолокаційних супутників
Попит перевищує пропозицію радіолокаційних супутників

Попит перевищує пропозицію радіолокаційних супутників

Радарні угруповання з синтезованою апертурою розширюються у відповідь на зростаючий державний і приватний попит. У серпні фінська компанія Iceye запустила чотири радіолокаційні супутники. Японський Synspective відправив у повітря свій п’ятий супутник SAR. А американська Capella Space додала два супутники до свого угруповання.

Організації національної безпеки та оборони залишаються основними замовниками зображень і даних SAR.

«З точки зору національної безпеки наші системи використовуються сім днів на тиждень, 24 години на добу безперервно», — заявив 20 вересня генеральний директор Capella Space Френк Бейкс на Всесвітньому тижні космічного бізнесу.

Супутники Capella, запущені в серпні, були відкалібровані та швидко введені в дію. «Капелла» мала намір показати замовникам оборонної сфери, що супутники можна ввести в експлуатацію «за кілька днів, а не за тижні, місяці чи навіть довше», – сказав Бекес.

Державні установи та компанії все частіше визнають цінність SAR, яка надає дані вдень, вночі, через хмари та дим.

У вересні NASA оголосило про плани включити дані з Iceye US у свою програму збору даних комерційного малого супутника. Перш ніж укласти з Iceye п’ятирічний контракт на невизначену кількість поставок, вчені оцінили, наскільки дані Iceye SAR підтримують дослідження NASA Earth Science.

Вологість ґрунту

Комунальні служби, інфраструктурні компанії та державні установи також звертаються до SAR за допомогою у виявленні вологості ґрунту.

«Вода там, де її не повинно бути, є основною причиною збою інфраструктури», — сказав Джасмін Інбар, віце-президент Asterra та керівник відділу спостереження за Землею. Asterra застосовує алгоритми до даних SAR L-діапазону для створення інформаційних продуктів для страхових компаній, операторів інфраструктури та агентств з ліквідації наслідків стихійних лих.

Щоб залучити нових клієнтів, Asterra знадобиться доступ до більш частих спостережень.

«Існує лише три супутники L-діапазону, якими керують космічні агентства», — сказав Інбар. «Щоб краще проникнути на оборонний ринок, нам потрібно більше часу для перегляду».

Розширення виробництва

За словами генерального директора Synspective Мотоюкі Ара, завдяки коштам, зібраним під час останнього раунду серії C, Synspective нарощує виробництво супутників. До кінця 2020-х років компанія має намір використовувати групу з 30 супутників SAR.

Источник материала
loader
loader