Кравчук: Медіа просять дозволити рекламу лише на зареєстрованих телеграм-каналах
Кравчук: Медіа просять дозволити рекламу лише на зареєстрованих телеграм-каналах

Кравчук: Медіа просять дозволити рекламу лише на зареєстрованих телеграм-каналах

Учасники дискусії звертали увагу на те, що органи влади активно користуються тг-каналами і мають мільйони підписників

Медіа просять депутатів дозволити рекламу лише на зареєстрованих медіа. Про це під час National Media Talk 20 вересня сказала Євгенія Кравчук Комітет з питань гуманітарної та інформаційної політики Верховної ради України.

«Це відбувається тому, що бюджети йдуть на незареєстровані телеграм-канали», — каже Євгенія.

Андрій Боборикін, Українська правда, додав, що ця ініціатива медіа не є способом забрати кошти у незареєстрованих каналів: «Це спосіб донести до авторів закону Про медіа можливість впливу на телеграм».

Учасники дискусії звертали увагу на те, що органи влади активно користуються тг-каналами і мають мільйони підписників.


«Якщо ми заборонимо державним органам користуватись телеграмом, то хто залишиться?» — додала Євгенія.

Віта Володовська, Лабораторія цифрової безпеки, звернула увагу на те, що заблокувати конкретні телеграм-канали не можливо: «У ЄС офіс телеграму лише створюється». Тоді як зазвичай вимоги регулювати телеграм якраз стосуються закриття певних, небезпечних каналів.

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Источник материала
loader
loader