На виставці IAA Transportation 2024, що проходить у Ганновері з 17 по 22 вересня, відбулася світова прем’єра розвізного фургону Renault Master H2-Tech Prototype. Завдяки інноваційній силовій лінії Dual Power, що складається з агрегату Fuel Cell потужністю 47 кВт та батареї на 20 кВт.год, запас ходу досягає 700 км. Під підлогою встановлюються композитні балони для 7,5 чи 9 кг водню. На їх заправку потрібно всього 5 хвилин.
Машина розроблена спільно з HYVIA, спільним підприємством Renault Group та компанії Plug, що займається водневими технологіями. Новинку планують запустити у виробництво вже до кінця 2025 року. Для цього буде створено мережу спеціалізованих дилерів H2-Tech. Що ж до інфраструктури, то вже до кінця цього року в Європі обіцяють побудувати мережу із 200 водневих заправних станцій, яких за рік стане ще більше.
Зазначимо, що Renault Master H2-Tech Prototype створений на мультиенергетичній платформі Renault Master четвертого покоління, який днями отримав почесний титул «Міжнародний фургон 2025 року». На платформі можуть встановлюватись силові агрегати трьох типів: дизельні, акумуляторно-електричні та Fuel Cell. Перші два вже виготовляються серійно.
До речі, найновіший Renault Master є єдиним у своєму класі автомобілем, що випускається у Франції. На одному складальному заводі в Батії (недалеко від Меца) виготовляються різні енергетичні платформи і кузовні варіанти. Двигуни та коробки передач також роблять у Франції, причому 84% комплектуючих – місцевого виробництва.