Швейцарська група Nestle всьоме поспіль очолила рейтинг найдорожчих продуктових брендів світу. Вартість бренду склала цього року 20,8 млрд дол, що на 7% менше, ніж торік.
На другій відмітці – бренд Lay’s, який цього разу зріс у ціні на 9%, до 12 млрд дол. Це дозволило компанії піднятися з третього рядка на другий. А на третьому – китайський бренд Yili, ціна якого опустилася до 11,6 млрд дол., що на 6% менше.
Далі список найдорожчих брендів виглядає так:
- Tyson (-5,2%, до 8,27 млрд дол) США
- Danone (-10,2%, до 8,03 млрд дол) Франція
- Quaker (+6,5%, до 7,5 млрд дол) США
- Kellogg’s (-16,3%, до 6,1 млрд дол) США
- Wrigley (+7,5%, до 6 млрд дол) США
- Mengniu (-11,1%, до 5,4 млрд дол) Китай
- Doritos (+12% до 4,6 млрд дол) США
Найпомітніший підйом у вартості бренду продемонструвала канадська компанія Viterra. За рік вона піднялася на 37%, до 1,1 млрд дол. Завдяки цьому компанія розташувалася на 81 сходинці в рейтингу. При цьому минулого року вона взагалі не змогла пробитися до топ-100.
Загалом у першу сотню брендів увійшло 43 американських компаній, 12 – китайських, жердина – Японських. Ще у списку можна зустріти по чотири компанії від Швейцарії, Німеччини, Італії та Індії, а також по три – від Великобританії та Канади.