Під час трансляції голова GSC Game World, Євген Григорович, прокоментував ігровий процес, інформує Games 24. Відзнятий матеріал включав інтенсивні нічні перестрілки, напружену сутичку з мутантом-кровопивцею та сцени біля вогнища.
Демонстрація також пролила світло на інтерфейс гри на консолі та систему модифікації зброї. Григорович вкотре наголосив, що однією з головних цілей при розробці S.T.A.L.K.E.R. 2 було надання гравцям максимальної свободи.
Це стосується можливості брати участь у жорстоких боях або досліджувати ігровий світ у власному темпі. Він зазначив, що значна частина контенту гри розкидана по відкритому світу, заохочуючи досліджувати його за межами конкретних локацій.
Демонстрація геймплею S.T.A.L.K.E.R. 2 на стрімі Xbox
Технічна оцінка і дата релізу
Демонстрація отримала позитивні відгуки від експертів індустрії, зокрема від представників Digital Foundry та The Verge, які високо оцінили гру. Слід зауважити, що на Xbox Series X гра працює зі швидкістю 60 кадрів на секунду та вражаючою якістю зображення.
Нагадаємо, що S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля перенесли на 20 листопада 2024 року. Гра буде доступна на ПК (через Steam, GOG, EGS та Microsoft Store), Xbox Series X, S та через Game Pass.