Андрій Бичковський, відомий за марсіанською стратегією Farlanders, представив новий проєкт Super Loco World про будівництво та автоматизацію залізниці. Розробник обіцяє зручне будівництво та реалістичну поведінку поїздів. В коментарі dev.ua він також розповів, чи буде в Super Loco World ігрова прогресія.
Гра була анонсована в рамках Wholesome Games Steam Celebration, на якій зібрані представники жанру cozy games — це приємні, затишні ігри, які, як правило, не містять насилля, і не напружують гравця.
В Super Loco World потрібно буде будувати залізницю та керувати доставленням вантажів у динамічному світі. «З розумом розміщуйте залізничні знаки, щоб уникнути заторів. Досягайте максимальної ефективності (якщо хочете), і спостерігайте як маленькі села виростають у міста», — йдеться в описі гри в Steam.
Гравці також будуватимуть депо, щоб створювати нові поїзди та повертати їх у депо щоразу, коли буде необхідність додати або прибрати вагони. Потяги не розвертаються чарівним чином після доставлення товарів, попереджає розробник, для цього знадобиться поворотна петля. Потяги також реагують на інші потяги — якщо щось загороджує шлях, вони зупиняться. Водночас Андрій Бичковський говорить, що гра заохочує творчість і не карає за перебудову залізниці чи будь-якої інфраструктури.
«Ви починаєте на безлюдному острові. З побудовою залізничних станцій створюються промислові зони та села. Спочатку села мають базові потреби (будь-яка їжа + деревина). Задовольніть ці потреби, і села виростуть у маленькі містечка. Разом з тим виростуть і логістичні запити, що спонукатиме вас розширювати промислові зони та мережу залізниць», — описує гру розробник.
За його словами ігровий світ і розподіл ресурсів генеруються випадковим чином, що дає новий досвід у кожному проходженні. Система попиту та пропозиції регулює ціни на острові у міру розвитку гравця, забезпечуючи збалансований ігровий процес.
Затишні ігри часто мають лише творчий режим, в якому гравці можуть створювати без жодних завдань чи обмежень. В інших проєктах, на кшталт Dorfromantik або Tiny Islands, присутні завдання, за виконання яких гравець отримує певну винагороду.
«Відсутність мети або прогресії це те, що мені особисто не подобається в деяких cozy іграх, і те чого часто бракує візуально привабливим іграм. Наприклад Islands & Trains теж гра про поїзди, але все що там робить гравець це будує декорації та рейки з поїздами. Тому в мене в грі буде повноцінний геймплей і прогресія. Робити гру без геймплея мені совість не дозволяє», — розповів Андрій Бичковський в ексклюзивному коментарі dev.ua.
Ми також поцікавилися, чи вплинули понад 900 днів повномасштабного російського вторгнення в Україну, яке досі триває, на збільшення запиту українських гравців на затишні ігри.
«Мені здається тренд на затишні, або милі ігри є глобальним і українці його теж не уникнуть. Чи збільшить запит на такі ігри пережитий стрес від війни? В теорії мав би, але припускаю що не вплине, бо як мені здається, затишні ігри це для тих, хто вже награвся в класичні ігри з насиллям і хоче чогось нового, або для зовсім нової аудиторії гравців, яким в принципі не дуже цікаві ігри про насилля», — вважає український розробник.
В Super Loco World поки не має дати релізу, але вже є сторінка в Steam, де її можна додати в список бажаного. В грі буде українська локалізація та спільнота в Discord з ексклюзивними матеріалами розробки та прямим спілкуванням з творцем гри.
У січні 2023 року Андрій Бичковський випустив покрокову ретро-стратегію про будівництво колонії на Марсі Farlanders й тераформування «червоної планети». Гра має «дуже схвальні» (понад 90%) відгуки гравців і коштує 229 грн.