Китай випробовує вантажні безпілотники та повітряні таксі
Китай випробовує вантажні безпілотники та повітряні таксі

Китай випробовує вантажні безпілотники та повітряні таксі

Інженери відправили найбільший вантажний безпілотник Китаю на випробування на вихідних, а вертолітне таксі піднялося в небо на 100-кілометровому (62-мильному) маршруті до Шанхаю, який незабаром буде відкритий. закладання нових віх для економіки країни, що розвивається на низьких висотах.

Двомоторний вантажний дрон, розроблений фінансованою державою Sichuan Tengden Sci-tech Innovation Co, з вантажопідйомністю 2 метричні тонни злетів у південно-західній провінції Сичуань у неділю для свого першого польоту, який тривав приблизно 20 хвилин, повідомляють державні ЗМІ.

Створений Tengden дрон із розмахом крил 16,1 м (52,8 футів) і висотою 4,6 м (15 футів) трохи більший за найпопулярніший у світі легкий літак, чотиримісний Cessna 172.
Виробники в країні, яка є найбільшим у світі виробником безпілотників, випробовують дедалі більші корисні вантажі, а транспортні компанії планують послуги авіатаксі, як пілотовані, так і безпілотні, оскільки Китай послаблює обмеження повітряного простору та надає стимули для розвитку економіки на малих висотах. Його авіаційний регулятор передбачає 2 трильйони юанів (279 мільярдів доларів) галузі до 2030 року з чотириразовим розширенням з 2023 року.
Пробний запуск Tengden відбувся після першого польоту вантажного дрона в червні, розробленого державною Aviation Industry Corp of China (AVIC), провідним аерокосмічним підприємством.
HH-100 AVIC має вантажопідйомність 700 кг (1543 фунти) і радіус польоту 520 км. Наступного року AVIC планує випробувати свій найбільший вантажний дрон TP2000, який може перевозити до 2 тонн вантажу та літати в чотири рази далі, ніж HH-100.
Китай вже почав комерційні постачання безпілотниками.
У травні фірма з виробництва вантажних безпілотників Phoenix Wings, яка є частиною гіганта доставлення SF Express, почала доставляти свіжі фрукти з острівної провінції Хайнань до південного Гуандуну за допомогою безпілотників Fengzhou-90, розроблених SF, підрозділом SF Holding.
Вантажні безпілотники обіцяють коротші терміни доставки та нижчі транспортні витрати, кажуть інсайдери китайської промисловості, розширюючи доставку в місця, де відсутні звичайні авіаційні засоби, наприклад, приміщення на дахах у густонаселених містах.
Источник материала
loader
loader