/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fc4bc99d6891a57ca6d765e14d62f556b.jpg)
Банки обмежили перекази на азартні ігри: у чому причина
Чому ввели обмеження
Провідна експертка з фінансового моніторингу ГЛОБУС БАНКУ Марина Павленко зазначає, що банки унеможливлюють транзакції, які здійснюють на азартні ігри за кредитний кошт, передає 24 Канал.
Павленко зазначила, що це рішення також є частиною глобальної стратегії боротьби з “чорними” p2p-переказами.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F73de482f9cbc46ff6d7080c2f2cf67f6.png)
Марина Павленко
Провідна експертка з фінансового моніторингу ГЛОБУС БАНКУ
Слід зазначити, нові можливі обмеження за сумами (до 100 тисяч гривень на місяць) та кількості транзакцій (30 транзакцій на місяць) стосуватимуться виключно p2p-переказів (з картки на картку). При цьому, на рахунок можуть надходити інші кошти, як-от заробітна плата, пенсія, стипендія, допомога родичів і т.д.. Під такі обмеження не потрапляють розрахунки в торговельних мережах, придбання будь-яких товарів. Таким чином, для пересічного карткотримача, жодних змін по суті не станеться: понад 95% громадян не відчують нових “лімітів”.
Марина Павленко розповіла про алгоритм виявлення підозрілих транзакцій, які можуть бути пов'язані з нелегальними азартними онлайн-іграми.
Комерційні банки ретельно аналізують нетипову активність платіжних засобів, наприклад, різке збільшення кількості транзакцій за короткий час, та фінансові операції без підтверджуючих документів.
Комунікація між клієнтом і банком
Марина Павленко наголосила на важливості ефективної комунікації між клієнтом і банком. Банки створюють спеціальні підрозділи для надання вичерпної інформації, а клієнти повинні своєчасно реагувати на запити банку та надавати додаткові документи для безперешкодного проведення операцій.

