Великі бренди скорочують витрати на рекламу в TikTok на тлі можливої заборони у США
Великі бренди скорочують витрати на рекламу в TikTok на тлі можливої заборони у США

Великі бренди скорочують витрати на рекламу в TikTok на тлі можливої заборони у США

Із наближенням ймовірної заборони TikTok в США, що може набути чинності з січня 2025 року, рекламодавці вже починають розглядати інші варіанти. Оновлені дані MediaRadar свідчать, що загальні витрати на рекламу в TikTok знизилися у квітні та травні.

Про це повідомляє Adweek.

Згідно з даними, наданими п'ятьма джерелами, зростання кількості користувачів платформи, особливо серед молоді, також призупинилося.

Чотири з десяти найбільших рекламодавців у TikTok знизили свої витрати у квітні порівняно з попереднім місяцем. До них входять Target (зниження на 30%), DoorDash (зниження на 25%), Bayer (20%) та Procter & Gamble (10%).

«Поки всі користувачі не підуть або їх не змусить піти заборона, занадто багато уваги приділяється TikTok, щоб його ігнорувати», — сказав виконавчий директор креативного агентства ADWEEK.

З моменту оголошення про можливу заборону деякі бренди змістили фокус із цілей підвищення обізнаності про бренд на цілі, що більше орієнтовані на результат.

Якщо TikTok дійсно вийде з ринку США, то бренди будуть змушені шукати інші платформи для реклами. Відповідно, вони можуть почати скорочувати свої витрати на рекламу в TikTok вже зараз, готуючись до майбутніх змін.

Втрата привабливості серед молоді

Також вперше TikTok, який налічує 170 мільйонів користувачів у США, зупинив своє зростання користувачів і відчуває значний спад серед молоді.

За даними YouGov, відсоток щотижневих користувачів TikTok віком від 18 до 24 років знизився з 35% у 2022 році до 25% у 2024 році. Водночас відсоток користувачів віком від 35 до 44 років зріс з 16% у 2022 році до 19% у 2024 році.

Під час слухань у Конгресі в січні генеральний директор TikTok Шоу Цзі Чу сказав, що середній вік користувача TikTok у США тепер перевищує 30 років.

Середній час, проведений у TikTok, також дещо знизився. За даними eMarketer, середньоденний час використання знизився на 1,2% у 2024 році, зменшившись з 52 хвилин до 51 хвилини.

«Занадто активні користувачі, ймовірно, молоде покоління Z, проводять менше часу на платформі, ніж 12-24 місяці тому», — сказав старший аналітик прогнозування eMarketer Оскар Ороско.

Нагадаємо, у Філадельфії учні організували масову дискредитаційну кампанію вчителів у тіктоці.

Фото: Adweek.

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Теги по теме
США Соцсети
Источник материала
loader
loader