Молдова швидко адаптується до вимог європейського ринку. За словами Штефана Бітлана, менеджера великого молдовського експортера фруктів Fani SRL, багаторазові лотки допомагають у поточному абрикосовому сезоні. Про це повідомляє freshplaza, пише agronews.ua.
“У цьому сезоні розпочалися поставки молдовських фруктів у багаторазових лотках від Euro Pool Systems. Fani SRL доставила першу вантажівку абрикосів у багаторазових лотках до мережі магазинів у Німеччині, з якою ми співпрацюємо вже три роки”, – розповідає Бітлан.
Fani SRL вирішила перейти на цей тип упаковки насамперед тому, що вони хочуть просувати сталі практики та забезпечувати простежуваність і якість продукції, пояснює Бітлан.
“Цей тип упаковки зменшує кількість відходів та вплив на навколишнє середовище по всьому ланцюгу постачання. З іншого боку, ми можемо запропонувати нашим B2B-клієнтам ширший асортимент різноманітної упаковки. Цього року ми плануємо частково замінити упаковку на багаторазові лотки від Euro Pool та IFCO, яким віддають перевагу наші клієнти. Наразі ми постачаємо абрикоси, а згодом також будемо постачати сливи у багаторазовому пакуванні”.
Fani планує постачати на європейський ринок різні види кісточкових фруктів і столового винограду в споживчій упаковці, причому кісточкові фрукти є флагманським продуктом для молдовського експортера.
“Цього року ми отримали гарний урожай абрикосів і пристойної якості, і експорт активно розпочався. Продовжиться і з нашими вже популярними сливами, які надходять пізніше в сезон, ніж більшість місцевої європейської продукції, тому це дозволяє нам продовжити сезон поставок для споживача”.
“Враховуючи швидкий розвиток нашої компанії та зростаючий попит на якісні фрукти, Fani планує інвестувати в нове, сучасне, високопродуктивне виробництво та пакування, робота над яким вже розпочалася”, – стверджує Бітлан.
Оскільки Молдова ще не є членом Європейського Союзу, більша частина упаковки імпортується виробниками з сусідньої Румунії. Це створює додаткові складнощі з процедурами митного оформлення. Незважаючи на це, для того, щоб краще задовольнити потреби клієнтів, молдовські виробники, такі як Fani, шукають більш ефективні логістичні рішення та партнерства.