У соціальній мережі Mastodon запустили нову функцію, яка має забезпечити більш зручний доступ до новин та інформаційного контенту, й відтак є привабливою для журналістів, блогерів, письменників. Йдеться про гіперпосилання на автора, яке спрямовуватиме користувачів на його публікації, повідомив TechCrunch.
На відміну від стандартних посилань для назви облікового запису, які додають до коротких резюме публікацій, і які ведуть на розиширену інформацію у WordPress або Sumpack, нове іменне посилання у Mastodon міститиме заголовок та ілюстрацію новинної публікації, та згадуване стандартне посилання на обліковий запис з фото та ім'ям автора.
Натиснувши на посилання, користувач зможе перейти на сторінку автора на fediverse, якщо він там активний, це дозволяє отримати більше інформації та збільшити кількість підписників.
Поки що висвічуватиметься лише ім’я одного автора, навіть якщо статтю готувало кілька, але в подальшому компанія має намір розширити цей функціонал.
Нова функція вже працює і доступна для деяких видавців новин, як The Verge, MacStories і MacRumors.У наступні тижні Mastodon здійснить специфікацію нової функції для більшості онлайн-платформ, які публікують новинно-медійний та авторський контент.
Вважається, що за своїм форматом Mastodon конкурує із соцмережею Х. Функція посилання на контент авторів може потенційно спонукати журналістів та блогерів частіше користуватися соцмережею Mastodon, в якої налічується близько 804 тис. щомісячних заходів.
Фото: соцмережа Mastodon / Getty Images
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.