У МКІП обговорили напрямки реалізації Стратегії з розвитку медіаграмотності до 2026 року
У МКІП обговорили напрямки реалізації Стратегії з розвитку медіаграмотності до 2026 року

У МКІП обговорили напрямки реалізації Стратегії з розвитку медіаграмотності до 2026 року

Підвищення стійкості до дезінформаційних впливів забезпечуватимуть співпрацію між державними та незалежними інституціями.

У Міністерстві культури та інформаційної політики України 25 червня відбулася координаційна зустріч, присвячена узгодженню спільних дій для реалізації Стратегії МКІП з розвитку медіаграмотності до 2026 року, яка має на меті підвищення обізнаності населення та зміцнення його стійкості до дезінформаційних впливів. До неї долучилися близько 30 представників державних установ, громадських організацій, а також міжнародні партнери та медіаексперти, повідомила пресслужба міністерства.

«Ми підходимо до впровадження медіаграмотності комплексно, залучаючи зусилля державних органів, громадських організацій, медіаекспертів і міжнародних партнерів для посилення інформаційної безпеки нашого суспільства», — сказав заступник міністра культури та інформаційної політики з питань європейської інтеграції Тарас Шевченко.

Серед ключових цілей, зазначених у Стратегії:

  • посилення стійкості українського суспільства до дезінформаційних впливів;
  • посилення відповідального ставлення медіа та лідерів думок до створення контенту, їхнє сприяння розвитку медіаграмотності;
  • медіаграмотність сприймається як компетентність, що розвивається впродовж всього життя.

Як зазначила керівниця нацпроєкту медіаграмотності «Фільтр» Ольга Кравченко, для реалізації стратегії має відбутися посилення координації між партнерами для розширення співпраці та забезпечення ефективного обміну інформацією.

«Наша мета — не лише підвищити рівень медіаграмотності в суспільстві, але й забезпечити систематичний підхід до обміну інформацією та досвідом між усіма учасниками процесу. Це дозволить створити стійку і довготривалу основу для розвитку медіаграмотності в Україні», — сказала Ольга Кравченко.

«Фільтр» планує оновити вебплатформу, щоб детальніше інформувати про ініціативи та проєкти організацій та інституцій, що розвивають медфаграмотність у суспільстві. Проєкт зосередиться на створенні аналітики про стан розвитку медіаграмотності в Україн та формуватиме єдину бази досліджень у цій сфері. Також планують розробити курсу з ШІ-грамотності для держслужбовців та онлайн-курс для молоді.

  • Читайте також: Стратегію з розвитку медіаграмотності до 2026 року оприлюднили для громадськості

У формуванні напрямків Стратегії МКІП з розвитку медіаграмотності до 2026 року взяли участь представники IREX, Zinc Network, Посольства Великої Британії в Україні, БО «Smart Angel», ОБСЄ, ГО «Детектор медіа», ЦЕДЕМ, «Центру протидії дезінформації», «Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки», медіа «Куншт», International Media Support, UNDP, UNESCO, StopFake, Internews Network, ГО «Інтерньюз Україна», ГО «Український інститут медіа та комунікацій», Міністерства цифрової трансформації, Міністерства освіти і науки України, ініціативи «Як не стати овочем», «Академії української преси», Національної раду України з питань телебачення і радіомовлення, «Суспільного мовлення», «Фундації Суспільність» та інші.

Фото: координаційна зустріч щодо реалізації Стратегії з розвитку медіаграмотності до 2026 року / МКІП

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Теги по теме
ОБСЕ
Источник материала
loader
loader