Американська маркетингова агенція Lifesight.io представила рейтинг 10 найпопулярніших у світі у 2023 році соцмереж. На першу позицію вийшла відеоплатформа «Ютуб», а відеосоцмережа «ТікТок» продемонструвала найбільше зростання за п’ять років, повідомило видання Phone Arena.
Торік ютуб відвідало 1,35 млрд користувачів у всьому світі, що на 80,49% більше порівняно з 263,3 млрд відвідувачів у 2019 році. Майже 70% з них переглядали відео на мобільних пристроях.
Другим у переліку став фейсбук із 216,4 млрд відвідувань. За п’ять років перегляди соцмережі зросли лише на 15,33%.
Трійку лідерів замикає соцмережа Х, що раніше називалася твіттер, із 112,9 млрд користувачів за рік.
ТОП-10 найпопулярніших соціальних мереж 2023 року
- YouTube — 1,35 трлн відвідувачів;
- Facebook — 216,4 млрд;
- X — 112,9 млрд;
- Instagram — 87,3 млрд;
- Reddit — точна кількість не називається;
- TikTok — 41,8 млрд;
- WhatsApp — точна кількість не називається;
- LinkedIn — 20,5 млрд відвідувачів;
- Twitch — 20 млрд відвідувачів;
- Quora — 19 млрд відвідувачів.
Укладачі рейтингу звернули увагу на те, що тікток, який мав п’ять років тому 0,7 мільярда відвідувачів, в 2023 році відвідало 41,8 мільярда користувачів. Соцмережа продемонструвала збільшення відвідувачів у понад 60 разів за аналізований період.
Загальна кількість відвідувань соціальних мереж у світі з 2019 по 2023 роки зросла на 70,56 до 582,9 млрд осіб. У 2023 році 68,65% відвідувачів соцмереж становили чоловіки, жінки — відповідно 31,35%. Користувалися соцмережами на мобільних пристроях торік 59,10%.
Лідерами за кількістю користувачів соцмереж у 2023 році стали: США — 436,1 млрд відвідувачів, Індія — 171,8 млрд та Бразилія —123 млрд.
- Читайте також: Дональд Трамп приєднався до відеоплатформи TikTok, яку він намагався заборонити у 2020 році
Фото: соцмережі на смартфоні / Getty Images
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.