Huawei вдалося продати 35% усіх складних смартфонів у світі, тоді як Samsung відстала на цілих 12%.
Компанія Samsung лідирувала на світовому ринку складних телефонів відтоді, як випустила Galaxy Fold у 2019 році, однак за підсумками першого кварталу 2024 року китайський бренд Huawei, що перебуває під санкціями США, потіснив південнокорейський бренд у цій сфері. Подробиці пише сайт Аndroid Authority, посилаючись на дослідження аналітичної компанії Counterpoint Research.
На складні пристрої китайського бренду припало 35% світового ринку "розкладачок" порівняно з 23% у Samsung. Лише рік тому частка Huawei у світі становила 14% проти 58% у Samsung.
Аналітики кажуть, що перехід Huawei на 5G у складних пристроях є причиною її сходження на вершину світового ринку. Не дивно, що Mate X5 був одним із бестселерів Китаю три квартали поспіль, а модель Huawei Pocket 2 стала найпопулярнішим пристроєм у першому кварталі. Виробник спирається на внутрішній ринок з моменту введення санкцій з боку США в 2019 році, тому експерти припускають, що переважна більшість поставок складних пристроїв Huawei припадає на Китай.
Honor і Motorola також продемонстрували величезне річне зростання, при цьому Counterpoint послалася на закордонні поставки кожного бренду. Фактично, ці два бренди посіли третє і четверте місця відповідно.
Аналітики також зазначили, що вперше з 2021 року на смартфони типу "книжка" припадає більша частина світових поставок складних телефонів — 55%. З огляду на те, що Flip від Honor і Xiaomi, а також Galaxy Z Flip 6 від Samsung мають з'явитися пізніше цього року, до кінця 2024-го смартфони в стилі Flip становитимуть більшу частину продажів "розкладачок".