Премʼєра мелодрами «Одна родина» на СТБ та «20 днів у Маріуполі» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 13–19 травня
Премʼєра мелодрами «Одна родина» на СТБ та «20 днів у Маріуполі» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 13–19 травня

Премʼєра мелодрами «Одна родина» на СТБ та «20 днів у Маріуполі» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 13–19 травня

Прем’єри, телеперегляд, рейтинги каналів за двадцятий тиждень року.

«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі огляди читайте тут, а попереднього тижня — тут.

Лідери телеперегляду. Провідні шість українських телеканалів за підсумками 20 тижня 2024 року (13–19 травня)

Позиції цього тижня не змінились: Starlight Media залишається лідером серед українських медіакомпаній (частка 25,37%, зростання на 7 в.п. відносно попереднього тижня). На другому місці — «1+1 Media» з часткою 15,48% (зростання на 3 в.п.). «Inter Media Group» — на третьому місці з часткою 6,90% (зменшення на 11%).

Премʼєра мелодрами «Одна родина» на СТБ та «20 днів у Маріуполі» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 13–19 травня - Фото 1

Канали Starlight Media очолюють рейтинг провідних мовників тижня. СТБ — на першому місці з часткою 8,43% (зростання на 6 в.п. відносно попереднього тижня). На другій сходинці — Новий канал із часткою 8,20% (зростання на 20 в.п.). ICTV2 займає 3-тю позицію з часткою 5,30% (зменшення на 6 в.п.).

На 4-й сходинці — канал «2+2» (4,88%, зростання на 14 в.п.). Далі — НТН із часткою 3,55% (зменшення на 10 в.п.). TET — на 6-му місці з часткою 3,25% (зменшення на 7 в.п.). На 7-му місці — «1+1 Україна» (2,87%, зменшення на 15 в.п.).

Десятку закривають «Оце» (1,98%, зростання на 37%), «Бігуді» (1,73%, зростання на 17 в.п.) та «Плюс плюс» (1,34%, зростання на 13 в.п.).

Премʼєра мелодрами «Одна родина» на СТБ та «20 днів у Маріуполі» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 13–19 травня - Фото 2

Марафон «Єдині новини»

На 20-му тижні об’єднаний марафон новин утримує показники на рівні 5,13% за комерційною аудиторією 18–54 роки в містах 50 тис.+ населення (без змін) та 9,33% за широкою аудиторією 18+ 50 тис.+ (зростання на 4 в.п.).

Премʼєра мелодрами «Одна родина» на СТБ та «20 днів у Маріуполі» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 13–19 травня - Фото 3

Прем’єри тижня

Весняний телесезон підходить до завершення, що видно за кількістю нових проєктів.

СТБ показав прем’єрну чотирисерійної мелодрами «Одна родина», яка отримала високі результати, зайнявши перше місце в слоті (rat 2,01%, shr 8,81%).

На ICTV2 та «2+2» відбувся показ документальних проєктів: «Фортеця Маріуполь» (rat 0,29%, shr 2,25%, 8-ме місце у слоті) та «Спротив» відповідно (rat 0,30%, shr 2,53%, 6-те місце у слоті).

У середу ICTV2 показав футбольний матч фіналу Кубку України між командами «Ворскла» — «Шахтар» (rat 1,24%, shr 6,74%, 3-тє місце у слоті).

«1+1 Україна» показав оскароносний документальний фільм «20 днів у Маріуполі» (rat 0,77%, shr 3,49%, 4-те місце у слоті).

Серед телепрем’єр кінопоказу був показ українського історичного фільму «Король Данило» на ICTV2 (rat 0,57%, shr 3,60%, 6-те місце у слоті).

Провідні програми 20-го тижня телеперегляду

На двадцятому тижні телеперегляду в переліку провідних чимало серіалів СТБ (серед жіночої аудиторії та молоді) та кінопоказу (особливо серед чоловіків).

Очолює рейтинг провідних програм тижня кінопоказ: «2012» на Новому каналі (rat 2,71%, shr 13,13%) та «Веном-2. Карнаж» на ICTV2 (rat 2,7%, shr 10,67%). Ще дві позиції за прем’єрними серіалами СТБ: детектив «К.О.Д» (rat 2,61%, shr 10,66%) та чотирисерійна мелодрама «Одна родина» (rat 2,39%, shr 9,64%). Ще одне місце — за «МастерШеф-13» (rat 2,12%, shr 9,22%).

До провідної десятки ще потрапили шоу «Супермама» та «Dizel Show», а також кінопоказ на Новому: «Місія нездійсненна 3», «День Незалежності. Відродження» та «Геошторм».

Премʼєра мелодрами «Одна родина» на СТБ та «20 днів у Маріуполі» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 13–19 травня - Фото 4

 Ранжування представлене на основі рейтингів. Провідна десятка виключає дублювання назв, а також продуктів, що тривали менш як 15 хвилин

Лідери за чоловічою аудиторією

Дев’ять із десяти провідних програм тижня за чоловічою аудиторією — кінопоказ. До першої п’ятірки потрапили фільми на ICTV2 «Веном-2. Карнаж» (rat 3,28%, shr 14,29%), «Гладіатор» (rat 2,29%, shr 10,24%) та на Новому «День Незалежності. Відродження» (rat 2,5%, shr 15,61%), «2012» (rat 2,45%, shr 12,61%) та «Геошторм» (rat 2,3%, shr 10,74%).

Закривають десятку дві частини «Місія нездійсненна» на Новому, «Шалений патруль» на «2+2», «Веном» на ICTV і ще одне місце за «Dizel Show».

Премʼєра мелодрами «Одна родина» на СТБ та «20 днів у Маріуполі» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 13–19 травня - Фото 5

Лідери за жіночою аудиторією

До п’ятірки за жіночою аудиторією потрапили проєкти СТБ та один фільм від Нового. Перше місце — за прем’єрною четвіркою «Одна родина» (rat 3,48%, shr 13,1%), далі ще один прем’єрний детектив «К.О.Д.» (rat 3,42%, shr 13,6%), «Супермама» (rat 3,07%, shr 14,84%), «Слід» (rat 3,05%, shr 17,48%) та фільм «2012» (rat 2,97%, shr 13,58%).

Десятку закривають ще серіали «Історія одного злочину» та «Сліпа», «МастерШеф-13», фільми «Гренландія» (Новий) і «Веном-2. Карнаж» (ICTV2).

Премʼєра мелодрами «Одна родина» на СТБ та «20 днів у Маріуполі» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 13–19 травня - Фото 6

Лідери серед молоді

Перші два місця за молодою аудиторією займає мультпоказ на Новому: «Коко» (rat 2,31%, shr 24,44%») та «Король Лев» (rat 2,31%, shr 20,1%). Закривають п’ятірку два серіали СТБ: «К.О.Д.» (rat 2,28%, shr 13,09%) й «Одна родина» (rat 2,00%, shr 12,19%), а також фільм на ICTV2 «Веном-2. Карнаж» (rat 2,12%, shr 12,48%).

Десятку закривають серіали «Сліпа», «Історія одного злочину» та «Слід»,  «Супермама» та «Гладіатор» на ICTV2.

 Титульне фото: кадр фільму «20 днів у Маріуполі» 

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги по теме
Рейтинг
Источник материала
loader
loader