Технологічний гігант намагається не відставати від ChatGPT, а тому активно впроваджує штучний інтелект.
Google вносить зміни у свою популярну пошукову систему, впроваджуючи штучний інтелект у результати видачі. Технічний гігант оголосив, що почне показувати відповіді, згенеровані ШІ, після початкового випробування у Великій Британії та США, передає Тhe Sun.
Це означає, що відповіді на запитання відображатимуться вгорі сторінки результатів пошуку, а не в списку посилань.
Google стверджує, що ця функція вже використовувалася мільярди разів на експериментальній стадії, але тепер вона впроваджується повсюдно. Спочатку оновлення будуть доступні на території США, Великої Британії, а потім і інших країн.
Були побоювання, що цей крок може завдати шкоди творцям контенту і видавцям, які залежать від людей, що відвідують їхні веб-сайти. Але Google стверджує, що ця функція, відома як "Огляди ШІ" (AI Overviews), призводить до того, що люди відвідують більшу кількість веб-сайтів, щоб отримати допомогу з більш складних питань.
"Ми бачимо, що посилання, включені в "Огляди ШІ", отримують більше кліків, ніж якби сторінка відображалася як традиційний веб-лістинг за цим запитом", — сказала Ліз Рід, віцепрезидент, керівник відділу пошуку Google. — "Оскільки ми розширюємо користувацький досвід, ми продовжимо концентруватися на надсиланні цінного трафіку видавцям і творцям".
Були також питання щодо точності ШІ. У лютому компанія вибачилася після того, як її інструмент для створення зображень ШІ відмовився створювати зображення білих людей, навіть коли про це прямо просили. У відповідь на запити зображень батьків-засновників Америки — всі вони були білими чоловіками — Google Gemini AI включила жінок і людей з етнічних меншин.
Цей останній крок пов'язаний з тим, що Google прагне не відставати від OpenAI, яка в понеділок оголосила про свої власні значні поліпшення в галузі штучного інтелекту, включно з поліпшеним чат-ботом, який може бачити фотографії і навіть розмовляти з користувачами, як Siri.