Найбільше таких мемів українці та українки публікували на платформі Х.
Зазначимо, що на цей інцидент відреагували не лише пересічні користувачі соцмережі, а й відомі українські бренди чи компанії. Так, наприклад, «Укрпошта» відповіла під твітом Клопотенка, що він не є тим, ким його обізвав нібито редактор «Заборони».
Шановні твіттеряни, на зв'язку з вами хуєсос по версії редакторів незалежного медія Заборона.
— Yevhen Klopotenko (@klopotenko_chef) May 3, 2024
І ось що мені цікаво. Якщо я вам такий неприємний, нахуя ви мені пишете? pic.twitter.com/g3Yu3JzJ28
До флешмобу з відтворенням листування між Клопотенком та «Забороною» долучилася фірма Deffoint, що займається продажем військової амуніції.
— DEFPOINT - амуніція, оптика, дрони (@defpointio) May 3, 2024
Бренд DodoSocks, який займається продажем шкарпеток, також відреагував на історію з Клопотенком та запостив твіт з мемом, при цьому не вживаючи лайки.
Ну не знаємо, особисто в нас із нашими покупцями зазвичай хороша комунікація pic.twitter.com/NwrbTVMAnT
— Dodo Socks (@DodoSocks) May 3, 2024
Меми на цю тему публікували й інші користувачі платформи Х.
Прорахувався, але де? pic.twitter.com/f5kWZugAFk
— Олександр Нотевський (@Notevskyi_O) May 3, 2024
Комунікаційник заборони зараз pic.twitter.com/cKwaSHMnBy
— Robert (@RobertZeltinsh) May 3, 2024
- Скільки коштує цей хуєсос?
— Anton Tymoshenko (@_Tymoshenko) May 3, 2024
- Запитай Маркіяна, він щас підійде.
зате наші паски найкращі) pic.twitter.com/RExAuCWiuJ
— HONEST COFFEE BAR (@honestcoffeebar) May 3, 2024
Шановні твіттеряни, на зв'язку з вами хуєсос по версії редакторів незалежного медія Заборона.
— Yevhen Klopotenko (@klopotenko_chef) May 3, 2024
І ось що мені цікаво. Якщо я вам такий неприємний, нахуя ви мені пишете? pic.twitter.com/g3Yu3JzJ28
На скриншотах видно, що йому пропонує співпрацю нібито редактор «Заборони», який не називає свого імені. Той розповідає, що його видання запускає рубрику подкастів і хоче запросити Клопотенка як гостя на перший випуск.
У «Забороні» припустили, що ця ситуація є «спрямованою стратегією для розпалювання хейту» в бік медіа. Головна редакторка Євгенія Костіна стверджує, що комунікацію з Клопотенком вели від імені фейку, адже, за її словами, Telegram не дозволяє листуватися в особистих повідомленнях від імені каналу, а логотип видання міг поставити собі як фотографію користувача будь-хто.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.