Для неприбуткових організацій створили курс про взаємодію з медіа
Для неприбуткових організацій створили курс про взаємодію з медіа

Для неприбуткових організацій створили курс про взаємодію з медіа

Курс навчає вибирати релевантних медіапартнерів, будувати міцні зв'язки з медіа, шукати інфоприводи, розробляти комунікаційні стратегії, використовувати штучний інтелект для взаємодії з медіа.

Агенція диджитал-маркетингу Inweb (входить у Netpeak Group) розробила безкоштовний курс для неприбуткових організацій України «NGO та медіа: ефективна взаємодія». Мета курсу — допомогти громадським організаціям і благодійним фондам навчитися просувати свою роботу за допомогою медіа, повідомили «Детектору медіа» розробники.

Курс розрахований як на досвідчених піарників, так і на початківців. Його особливість — практична спрямованість. Учасники зможуть створити готову комунікаційну стратегію для своєї організації, сказали в Inweb.

Аби переглянуть матеріали, організація має авторизуватися за посиланням. Після цього зміст доступний повсякчас.

Детальний зміст курсу:

  • Внутрішні комунікації у неприбутковій організації.
  • Можливості медіа та знайомство з форматами.
  • Як обрати формат контенту для взаємодії організації з блогером?
  • Розробка комунікаційної стратегії: визначення цілей.
  • Розробка комунікаційної стратегії: вибір аудиторії.
  • Розробка комунікаційної стратегії: ключові повідомлення.
  • Можливості неприбуткової організації у створенні контенту та PR-команда проєкту.
  • Розробка комунікаційної стратегії. Проведення медіа аудиту.
  • Розробка комунікаційної стратегії. Визначаємо пріоритетні канали.
  • Як подавати інфоприводи так, щоб їх точно взяли.
  • Як вдало пітчити та здобувати прихильність і увагу ЗМІ та блогерів?
  • Налагодження комунікації з медіа.
  • Пресзаходи: що це, навіщо і як готувати.
  • Як підготувати спікера нонпрофіт організації до важливого інтерв'ю?
  • Як нонпрофіт організації найняти піарника та оцінювати його роботу.
  • Штучний інтелект як помічник неприбуткових організацій.

Авторка курсу — контент-маркетологиня Ната Заяць, авторка каналу єКонтент, курсу «100 проблем в соцмережах неприбуткових організацій». В Inweb повідомили, що вона надала неприбутковим організаціям більше 60 консультацій щодо контенту на сайті та в соцмережах, стратегії, позиціювання та комунікацій.

Курс розміщено на платформі Academy Ocean (або Академія інтернет-маркетингу для неприбуткових організацій), створеній Inweb для неприбутковий організацій у квітні 2023 року. Першим в Академії відкривається безоплатний курс Google Ad Grants. Нині на платформі три курси. На момент публікації «NGO та медіа: ефективна взаємодія» на них зареєструвалися 480 осіб.

Титульне зображення: Inweb

Читайте також
Курс «Хамелеон» про стратегії виживання в полоні стартує на Prometheus
BetterMe і Superhumans розробили курс етичного спілкування з людьми з ампутованими кінцівками
Онлайн-курс «Історія українського громадянського суспільства» доступний на платформі «Зрозуміло!»
Організаторка мовних курсів руху «Єдині»: «Я розв’язувала свою потребу, а вгадала запит мільйонів»
Агенція digital-маркетингу Inweb створила освітню платформу для організацій громадянського суспільства
Команда «Детектора медіа» не лише бореться за якість української журналістики, але й розповідає про суспільно важливі процеси в Україні. Наші журналісти пишуть про досягнення та проблеми громадського сектору й показують, як активісти впливають на реформи.

Запрошуємо вас долучитися до Спільноти «Детектора медіа». Та разом працювати над тим, щоб ініціативи, які захищають демократичні цінності, ставали більш видимими.
Долучитись
Теги по теме
Соцсети
Источник материала
loader
loader