Агенція диджитал-маркетингу Inweb (входить у Netpeak Group) розробила безкоштовний курс для неприбуткових організацій України «NGO та медіа: ефективна взаємодія». Мета курсу — допомогти громадським організаціям і благодійним фондам навчитися просувати свою роботу за допомогою медіа, повідомили «Детектору медіа» розробники.
Курс розрахований як на досвідчених піарників, так і на початківців. Його особливість — практична спрямованість. Учасники зможуть створити готову комунікаційну стратегію для своєї організації, сказали в Inweb.
Аби переглянуть матеріали, організація має авторизуватися за посиланням. Після цього зміст доступний повсякчас.
Детальний зміст курсу:
- Внутрішні комунікації у неприбутковій організації.
- Можливості медіа та знайомство з форматами.
- Як обрати формат контенту для взаємодії організації з блогером?
- Розробка комунікаційної стратегії: визначення цілей.
- Розробка комунікаційної стратегії: вибір аудиторії.
- Розробка комунікаційної стратегії: ключові повідомлення.
- Можливості неприбуткової організації у створенні контенту та PR-команда проєкту.
- Розробка комунікаційної стратегії. Проведення медіа аудиту.
- Розробка комунікаційної стратегії. Визначаємо пріоритетні канали.
- Як подавати інфоприводи так, щоб їх точно взяли.
- Як вдало пітчити та здобувати прихильність і увагу ЗМІ та блогерів?
- Налагодження комунікації з медіа.
- Пресзаходи: що це, навіщо і як готувати.
- Як підготувати спікера нонпрофіт організації до важливого інтерв'ю?
- Як нонпрофіт організації найняти піарника та оцінювати його роботу.
- Штучний інтелект як помічник неприбуткових організацій.
Авторка курсу — контент-маркетологиня Ната Заяць, авторка каналу єКонтент, курсу «100 проблем в соцмережах неприбуткових організацій». В Inweb повідомили, що вона надала неприбутковим організаціям більше 60 консультацій щодо контенту на сайті та в соцмережах, стратегії, позиціювання та комунікацій.
Курс розміщено на платформі Academy Ocean (або Академія інтернет-маркетингу для неприбуткових організацій), створеній Inweb для неприбутковий організацій у квітні 2023 року. Першим в Академії відкривається безоплатний курс Google Ad Grants. Нині на платформі три курси. На момент публікації «NGO та медіа: ефективна взаємодія» на них зареєструвалися 480 осіб.
Титульне зображення: Inweb
Запрошуємо вас долучитися до Спільноти «Детектора медіа». Та разом працювати над тим, щоб ініціативи, які захищають демократичні цінності, ставали більш видимими.