Як передає Укрінформ, про це повідомляє Bloomberg.
За даними агентства, наразі принаймні чотири танкери змінили свої назви, а також прапор РФ на Габону: Kemerovo замість NS Columbus, Belgorod замість NS Bravo, Kaliningrad замість NS Captain та Krasnoyarsk замість NS Creation.
Нафтові танкери часто змінюють назви після запровадження санкцій, щоб дистанціюватися від списків у базах даних санкцій, хоча їх все ще можна ідентифікувати за унікальними та незмінними номерами, зареєстрованими в Міжнародній морській організації.
Зазначається, що Росія значною мірою покладається на гігантський танкерний флот Совкомфлоту, щоб транспортувати свою нафту.
За даними підрозділу найбільшого в світі суднового брокера Clarkson Research Services Ltd., російська компанія залишається найбільшим у світі власником танкерів класу Aframax, кожен з яких здатний перевозити близько 700 000 барелів нафти.
ПАТ «Совкомфлот» потрапила під санкції США в лютому. Чотирнадцять її танкерів також були додані до списку американського Міністерства фінансів, в результаті чого загальна кількість зазначених у санкційному списку суден досягла 21.
Як повідомляв Укрінформ, у МЗС Швеції заявили, що Росія може створити екологічну катастрофу, переправляючи застарілі нафтові танкери через Балтійське море, і закликаои створити нові правила й механізми для запобігання цьому.
Фото: vesselfinder