Майже опівночі сорок бронетранспортерів "Козак" змінили заводську прописку на фронтову
Майже опівночі сорок бронетранспортерів "Козак" змінили заводську прописку на фронтову

Майже опівночі сорок бронетранспортерів "Козак" змінили заводську прописку на фронтову

Увечері 23 квітня у війська передано найбільшу з початку року партію вітчизняної бронетехніки, придбаної Міністерством оборони України.

Близько опівночі інформація про цю подію з’явилася на офіційній сторінці Генерального штабу ЗСУ в Facebook. Повідомлялося про передачу для 225-го окремого штурмового батальйону відразу 40 автомобілів "Козак" різних моделей.

Автопарк армійців поповнився на 15 броньованих машин "Козак-2М1" та 25 одиниць багатофункціональних бронеавтомобілів "Козак-5". Уся техніка розроблена та виготовлена науково-виробничим об’єднанням "Практика".

Читайте також Новий український бронеавтомобіль "Козак-2М1" показав себе на випробуваннях

Машини сертифіковані за стандартами НАТО і мають високий протимінний захист. Броньована бойова колісна машина "Козак-2М1" створена як суцільнонесучий корпус-монокок. Вона не має рами, на якому встановлена повністю незалежна підвіска, що дало певні переваги.

Майже опівночі сорок бронетранспортерів "Козак" змінили заводську прописку на фронтову - Фото 1

По-перше, як стверджують розробники, незалежна підвіска і корпус-монокок у порівнянні з автомобілями на посилених рамних шасі мають підвищену прохідність. По-друге, тут покращена плавність ходу по бездоріжжю на високих швидкостях. Є і третій фактор привабливості - загальна висота машини знижена. До речі, елементи підвіски купують у чеського заводу, що спеціалізується саме на виробництві підвісок для військових машин.

Читайте також Бронемашини "Козак-7" помічені в українських десантників

Під капотом моделі 2М1 розміщено 5,9-літровий турбодизель IVECO, потужністю 280 к.с. і максимальним обертовим моментом 950 Нм. Він йде в парі з 6-ступеневою механічною коробкою передач ZF. Таке поєднання силового агрегата й трансмісії практикують багато виробників колісних машин.

Автомобіль з 40-сантиметровим кліренсом і повною масою 15 т може вбрід долати водойми, глибина яких сягає під 1,2 метра. "Козак-2М1" розвиває швидкість під 110 км/год й має запас ходу до 1000 кілометрів.

Читайте також "Козак-7" – нова українська розробка для військових: відео

Універсал "Козак-5" має іншу конструкцію. Він побудований на шасі автомобіля Ford F-550 4×4 з посиленою передньою віссю. Гальма та елементи підвіски також замінено на міцніші, оскільки тут не цивільна версія пікапа, а повноцінна броньована бойова машина повною масою 10 т.

Майже опівночі сорок бронетранспортерів "Козак" змінили заводську прописку на фронтову - Фото 2

Він комплектується 6,7-літровим дизельним агрегатом Ford потужністю 440 к.с. при максимальному крутному моменті 1254 Нм та автоматичною коробкою передач Ford TorqShift (6 + 1).

Читайте також Для українських військових розробили новий бронетранспортер: фото

Існує кілька різних версій "п’ятої" моделі. Це може бути тактичний, медико-евакуаційний, піротехнічний, патрульно-розвідувальний, десантно-штурмовий автомобіль чи машина вогневої підтримки.

Де саме відбувся церемоніал передачі техніки, а тим паче на якій саме ділянці фронту будуть уведені в експлуатацію броньовані машини, Генштаб ЗСУ не повідомляє, що в умовах воєнного часу цілком виправдано. Однак факт вручення такої великої кількості техніки відбувся, про що підтверджують п’ять гарних світлин.

Фото/відео: Генштаб ЗСУ

Теги по теме
Новости фото Видео
Источник материала
loader
loader