Тетяна Трощинська очолила на Суспільному департамент стратегічного аналізу та розвитку соціально впливового контенту
Тетяна Трощинська очолила на Суспільному департамент стратегічного аналізу та розвитку соціально впливового контенту

Тетяна Трощинська очолила на Суспільному департамент стратегічного аналізу та розвитку соціально впливового контенту

Підрозділ буде у підпорядкуванні нової членкіні правління Суспільного Юлії Федів. У ньому також працюватимуть Мирослава Барчук, Олександр Зінченко, Юрій Макаров.

Відома українська журналістка та медіаменеджерка Тетяна Трощинська стала директоркою департаменту стратегічного аналізу та розвитку соціально впливового контенту Суспільного. Про це вона повідомила у фейсбуку і розповіла у коментарі «Детектору медіа».

Тетяна очолила новостворений підрозділ мовника, який перебуватиме у підпорядкуванні нової членкіні правління Суспільного Юлії Федів

«Це робота, пов'язана з аналітикою, розумінням і відстеженням суспільних трендів і ключових тем для діалогу і водночас медіаційний майданчик для тестування і збирання ідей від інших підрозділів та колег нашого медіа. Тобто це фактично банк ідей», — розповіла Трощинська про призначення нового департаменту Суспільного.

Ще одне завдання його співробітників — робота з зовнішніми і внутрішніми експертними колами. «Щодо зовнішньої експертизи — очевидно, а щодо внутрішньої, то в компанії в кожному департаменті і підрозділі є центри тематичної і жанрової  експертизи, і нам важливо їх залучати під час виробництва різних продуктів», — пояснила медійниця.

За словами Трощинської, вона дуже рада, що працюватиме з Мирославою Барчук, Олександром Зінченком, Юрієм Макаровим, яких вона вважає чи не найавторитетнішими журналістами і документалістами. Також до команди долучиться креативна продюсерка та журналістка Зоряна Биндас

Водночас Тетяна Трощинська залишається ведучою Радіо Культура і продовжить вести тижневик «Цей тиждень» на Громадському радіо.

Відповідаючи на питання, чи не боїться вона, що адміністративна робота, яку їй доведеться виконувати як керівниці департаменту, забере чимало часу та зусиль, необхідних для втілення творчих планів, Тетяна зауважила: «Якийсь час без сумніву забере. Але наскільки я встигла побачити, компанія відкрита до того, щоби люди не ставили собі блок на творчість. Тому я думаю, що до цієї теми варто повернутися після того, як ми запустимо роботу».

Як повідомлялось, 14 березня 2024 року вийшов перший випуск другого сезону суспільно-політичного токшоу «Новий відлік», яке транслюють в ефірі місцевих каналів Суспільного, на «Українському радіо» та ютуб-каналі Першого.

Тетяна Трощинська — фіналістка премії імені Георгія Гонгадзе у 2022 році, медіатренерка, експертка з чутливої комунікації, докторка наук з державного управління. разом з журналістками Анною Бабінець та Ольгою Руденко вона увійшла до короткого списку номінантів на здобуття Премії імені Георгія Ґонґадзе і за 2024 рік.

Фото: фейсбук Тетяни Трощинської

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги по теме
призначення
Источник материала
loader