Шпигуни на колесах: Європа запроваджує нові правила кібербезпеки автомобілів
Шпигуни на колесах: Європа запроваджує нові правила кібербезпеки автомобілів

Шпигуни на колесах: Європа запроваджує нові правила кібербезпеки автомобілів

Вже з 7 липня 2024 року усі нові транспортні засоби, що продаються в Європейському Союзі, мають відповідати новим правилам кібербезпеки.

  TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ

Згідно з нещодавнім дослідженням під назвою “Автомобільна кібербезпека”, проведеного Німецьким центром автомобільного менеджменту (CAM) і американською компанією програмного забезпечення Cisco Systems, загрози кібербезпеці є “неминучими», оскільки сучасні автомобілі вразливі до кібератак.

Сучасні автомобілі оснащені камерами та високотехнологічними датчиками, які підтримують безліч систем для нашої безпеки та зручності. Однак усі ці технології роблять їх потенційною мішенню для хакерів і кібератак. Цю загрозу серйозно сприймають ООН і Європейський Союз, які запровадили суворі правила кібербезпеки в автомобілях.

vehicle-cybersecurity

Ця зміна змусила кількох автовиробників припинити випуск старіших моделей на Старому Континенті, оскільки витрати на оновлення електроніки виявилися занадто високими. Жертвами нових правил кібербезпеки стали VW Up!, VW Transporter 6.1, Porsche Macan з двигуном ICE та Porsche 718. Повідомляється, що перелік буде розширюватися моделями Audi, Renault і Smart.

Для німецького економіста Моріца Шуларіка кібербезпека в автомобільній промисловості є навіть питанням національної безпеки: “Йдеться про конфіденційні дані, які можуть бути виведені, особливо з електромобілів. З погляду спецслужб, ці автомобілі з їх численними датчиками та камерами є нічим іншим, як шпигунськими машинами на чотирьох колесах”.

Сучасні електромобілі можуть знімати все, що відбувається навколо них, коли вони їздять по містах, а потім передавати дані своїм виробникам, деякі з яких знаходяться в Китаї. “Чи хочемо ми, щоб очі та вуха іноземного уряду спостерігали за нашими вулицями через мільйони автомобілів?”

Два роки тому, наприклад, Toyota була змушена зупинити виробництво, оскільки її постачальник постраждав від кібератаки. У 2022 році виробник автокомпонентів Continental теж став мішенню кіберзлочинців, які викрали важливі дані з ІТ-систем, попри потужний захист від хакерської атаки. А в березні 2023 року хакери отримали доступ до програмного забезпечення автомобіля Tesla.

Теги по теме
Скандал Технологии
Источник материала
loader
loader