/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F107%2F01915f98aba7e9b8370b7fee18d0a62e.jpg)
Поведінка Ілона Маска відлякує клієнтів: нове дослідження
Колись репутація Маска допомогла перетворити компанію Tesla на успішного автовиробника, тепер вона навпаки сприяє уповільненню продажів електромобілів.
TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Як повідомляє агенція Reuters з посиланням на дослідження компанії Caliber, все менше і менше людей розглядають Tesla як свій наступний автомобіль, оскільки дії її керівника, відштовхують клієнтів.
Очікується, що Tesla повідомить про невтішні результати продажів у першому кварталі 2024 року, і хоча причин для цього багато, однією з них є скандальні заяви Ілона Маска. Акції Tesla з початку року вже впали майже на 30%.
“Дуже ймовірно, що сам Маск сприяє репутаційному падінню Tesla”, — відмітив Шахар Зільбершатц, генеральний директор компанії Caliber, що займається аналізом ринку. Він сказав, що 83 відсотки опитаних американців пов’язують Маска з автовиробником електромобілей.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F107%2Fbe7d3eb6cd54117068918c00d698aebd.jpg)
На початку це було добре, оскільки репутація Маска як сміливого руйнівника у боротьбі з автомобільним істеблішментом допомогла перетворити компанію Tesla на успішного автовиробника. Але після купівлі Twitter поширення на платформі антисемітської та проросійської риторики, мови ненависті до іммігрантів, стало проблемою.
У лютому вже 42 відсотки американців негативно ставилися до Маска проти 34 відсотків у 2022 році. Згідно з опитуваннями, у 2024 році репутація компанії погіршилася в Нідерландах, Франції, Великобританії та Австралії.
Дані Caliber показують, що оцінка зацікавленості споживачів до бренду Tesla становить 31 відсоток – менше половини того, що було у 2021 році (70%). Ще гірше, показник компанії впав на 8 процентних пунктів із січня, оскільки зросла зацікавленість традиційними брендами, які виходять на ринок з електромобілями (такими як BMW, Audi та Mercedes).
Своєю чергою Tesla звинуватила в скороченні попиту на електромобілі високі відсоткові ставки. Клієнти Tesla залишаються надзвичайно лояльними, і багато хто готовий не помічати негативну поведінку Маска. Але згідно з оцінками експертів компанії Cox Automotive, у першому кварталі цього року загальні продажі електромобілів у США зростуть на 15%. При цьому очікується, що продажі Tesla збільшаться всього на 3%.

