Є проблеми у роботі мобільного застосунку. Зокрема, не всім клієнтам вдається авторизуватися та переказати кошти на іншу карту.
В понеділок, 1 квітня, у роботі Monobank стався збій. Про це півзасновник Monobank Олег Гороховський.
“Трохи впали. Перепрошую”, – заявив він.
За даними користувачів, фіксуються проблеми у роботі мобільного застосунку. Зокрема, не всім клієнтам вдається авторизуватися.
Також клієнти банку зазначають, що не вдається переказати кошти на іншу карту.
Нагадаємо, в Monobank 3 березня стався технічний збій.
Раніше в Monobank заявили про потужну DDoS-атаку. Також 9 січня у Monobank стався збій – деяким клієнтам не вдавалося здійснити вхід у додаток. Але невдовзі в банку повідомили про усунення технічного збою в роботі.