![У Києві активісти презентували вимоги до влади щодо заходів для підвищення безпеки дорожнього руху](https://thumbor.my.ua/mZkqcvkM4Yco1_LterD4MJEDJVw=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Fcbbb5c4f6ea97d2772495656ef3d4c58.jpg)
У Києві активісти презентували вимоги до влади щодо заходів для підвищення безпеки дорожнього руху
Презентація цього Маніфесту пройшла в Укрінформі.
![У Києві активісти презентували вимоги до влади щодо заходів для підвищення безпеки дорожнього руху - Фото 1](https://thumbor.my.ua/U0ipqRbXMHTlWNw2Fg4pMsTw178=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F51a3f49b078245390909bd443a121225.jpg)
“Сьогодні ми презентуємо цей документ разом із представниками деяких організацій, які його підписали. Цьогоріч 39 організацій стали підписантами маніфесту. Він розроблений спільно із представниками органів громадянського суспільства”, - зазначила менеджерка кампанії “За безпечні дороги” Центру демократії та верховенства права (ЦЕДЕМ) Катерина Лозовенко.
Серед вимог, які оголосили активісти до органів держвлади - переглянути систему санкцій за перевищення швидкості.
![У Києві активісти презентували вимоги до влади щодо заходів для підвищення безпеки дорожнього руху - Фото 2](https://thumbor.my.ua/8_27U7OAc3Ase8E8YAw6T1FlxXg=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Ffcf55f031d90fa1eec07b2a073a80a2f.jpg)
“У нас покарання за швидкість (її перевищення - ред.) не відповідає тяжкості наслідків та суспільній загрозі, яку створює ця швидкість. Ми вважаємо, що потрібно знизити безкарне перевищення (швидкості - ред.) з +20 кілометрів до +10 кілометрів, надати органам місцевого самоврядування можливість знижувати обмеження швидкості відповідно до обстановки тощо”, - заявив експерт з адвокації ГО ЦЕДЕМ Микола Ільчук.
Активісти також пропонують запровадити в Україні посаду уповноваженого з питань безпеки дорожнього руху. На думку голови ГО “Громадський контроль. Відкритість. Прозорість. Підзвітність” Наталі Каплі, в Україні вже давно назріло питання організації комунікації між державними і місцевими органами влади та громадянським суспільством з питань безпеки дорожнього руху.
![У Києві активісти презентували вимоги до влади щодо заходів для підвищення безпеки дорожнього руху - Фото 3](https://thumbor.my.ua/VWgNmlxW5WRLWAAxOhFzq-KUET4=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F4d1e590afc33e47bcca03c967248e0d2.jpg)
“Комунікацією має займатися уповноважена особа з питань безпеки дорожнього руху. Вона буде організовувати контроль за виконанням планів забезпечення безпеки дорожнього руху, буде здійснювати контроль можливостей вітчизняних підприємств, установ і організацій у розв'язанні нагальних проблем безпеки дорожнього руху, брати участь у вдосконаленні національного законодавства, створенні міжнародної договірно-правової бази для співробітництва з питань безпеки руху тощо”, - розповіла Капля.
Серед інших вимог, зазначених у Маніфесті - розроблення та запровадження системи штрафних балів; впровадження інфраструктурних змін для підвищення безпеки доріг державного значення; забезпечення розвитку системи автофіксації порушень ПДР на дорогах та населених пунктах; забезпечення повних, надійних і доступних даних про ДТП та їхні жертви; запровадження загальнонаціональних освітніх програм і просвітницьких кампаній з безпеки дорожнього руху; вдосконалення держполітики щодо боротьби з керування транспортними засобами у стані сп'яніння; забезпечення належного контролю технічного стану транспортних засобів і реформування системи підготовки, екзаменації та допуску водіїв до керування транспортними засобами.
![У Києві активісти презентували вимоги до влади щодо заходів для підвищення безпеки дорожнього руху - Фото 4](https://thumbor.my.ua/QQoC_83fpAXMkqoJGZq-lWtbqu8=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Fffbfa8571a03ade2d9704d2e6324ef9b.jpg)
Голова ГО “Центр громадянського представництва "Життя” Дмитро Купира відзначив, що реалізація дорожньої карти, яка закладена у цьому документі, дасть можливість суттєво скоротити смертність і травмування на дорогах.
Як повідомлялося, перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький заявив, що в Україні торік сталося 23 642 ДТП з потерпілими і загиблими.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)